آزمایش قابلیت های جدید ایکس باکس وان شروع شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مایکروسافت به تعدادی از کاربران خاص خود امکان داده تا آزمایش قابلیت های جدید کنسول بازی ایکس باکس وان را شروع نمایند.

آزمایش قابلیت های جدید ایکس باکس وان شروع شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت مایکروسافت به کاربران برگزیده خود امکان داده تا از امکانات کنسول بازی جدید این شرکت به نام ایکس باکس وان آگاه شده و نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز نمایند.

مایکروسافت دعوت نامه های خود برای آنالیز قابلیت های مذکور را برای تعدادی از کاربران خاص این شرکت ارسال نموده تا آنها در گروهی موسوم به اسکیپ اهد برای آنالیز به روزرسانی های کنسول ایکس باکس وان حضور یابند.

قرار است دعوتنامه های یادشده تا عصر فردا برای همه افراد منتخب ارسال شوند. علاقمندان بعد از آنالیز به روزرسانی های ایکس باکس وان، می توانند در صورت وجود هر گونه مسئله ای در آنها گزینه ارسال گزارش مشکل را در منوی پاور انتخاب نموده و سپس بر روی افزودن مشکل جدید کلیک نموده و future build را انتخاب نموده و موضوع را به اطلاع مایکروسافت برسانند.

کنسول بازی ایکس باکس وان از جمله کنسول های محبوب برای اجرای بازی های ویدئویی است که با تولیدات شرکت هایی همچون سونی و نینتندو رقابت دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 398

به "آزمایش قابلیت های جدید ایکس باکس وان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش قابلیت های جدید ایکس باکس وان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید