بازی Black Myth: Wukong تابستان آینده منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، استودیوی Game Science به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Black Myth: Wukong رونمایی نموده است.

بازی Black Myth: Wukong تابستان آینده منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

این اثر نقش آفرینی مورد انتظار که با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 در دست توسعه است، در آگوست 2020 معرفی گردید و ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه گردد اما ظاهرا تا تابستان سال 2024 به تعویق افتاده است. این بازی با الهام از رمان کلاسیک فانتزی چینی سفر به غرب ساخته شده است. بازیکنان در آن باید به عنوان یک فرد سرنوشت ساز وارد چالش ها و شگفتی های زیادی شوند تا حقیقت مبهمی که در پشت پرده ای افسانه ای و با شکوه از گذشته واقع شده است را کشف نمایند. البته این سفر آسان نخواهد بود و دشمنان مختلفی در سر راه قرار خواهند گرفت.

بازیکنان می توانند بر تکنیک های مختلف رزمی تسلط داشته باشند و آزادانه جادوها، توانایی ها، سلاح ها و تجهیزات مختلف را با هم ترکیب نمایند تا استراتژی خاصی را پیدا نمایند که به برترین وجه متناسب با سبک مبارزه آن ها باشد. در طول سفر خود، داستان های شخصیت های مختلف را کشف خواهید کرد و فراتر از نبردها با آن ها سروکله می زنید تا طعم عشق و نفرت، طمع و خشمی را که زمانی داشتند و هنوز هم با خود دارند، بچشید.

لازم به ذکر است که این اثر از فناوری های ری تریسینگ و NVIDIA DLSS که شامل Super Resolution و Frame Generation می گردد، روی رایانه های شخصی پشتیبانی می نماید. استودیوی Game Science هنوز سیستم مورد احتیاج رسمی بازی را به اشتراک نگذاشته است و باید فعلا منتظر بمانیم. در نهایت در خصوص تریلر نو، می توان گفت که به بیشتر داستان بازی اشاره می نماید و بعلاوه قهرمان میمون مانند داستان را سوار بر جانوران بزرگ الجثه ای نشان می دهد که در تریلرهای قبلی دیده نشده بود.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 20 آگوست 2024 (30 مرداد 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بنابراین انتشار بازی روی کنسول های نسل هشتم با توجه به تاریخ انتشار آن بعید به نظر می رسد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2355

به "بازی Black Myth: Wukong تابستان آینده منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Black Myth: Wukong تابستان آینده منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید