بازی F1 23 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی کدمسترز (Codemasters) به تازگی با تریلری از بازی F1 23 و تاریخ انتشار آن رونمایی نموده اند.

بازی F1 23 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی شبیه ساز مسابقات فرمول یک، بار دیگر با حالت داستانی Braking Point باز می گردد و قرار است که روایتی مجذوب نماینده را ارائه دهد. در فصل تازه این داستان، دوون باتلر (Devon Butler)، شخصیت منفی بخش داستانی F1 2021، به عنوان راننده برتر مسابقه خیالی Konnersport Racing بازگشته است. بعلاوه ایدن جکسون (Aiden Jackson)، یکی از دو راننده قابل بازی فصل اول نیز بازگشته است. از طرفی به نظر می رسد که دنباله Braking Point ترکیبی از لایو اکشن و صحنه های از پیش رندر شده را با رانندگان واقعی به نمایش بگذارد.

از نظر پیست های مسابقه، مسیرهای کلاسیک برای هر طرفداری که در سه یا چهار سال گذشته این سری را تجربه نموده باشد، آشنا خواهد بود. پیست پل ریکارد (فرانسه)، پیست بین المللی شانگهای (چین) و پیست پرتیمائو (پرتغال) فعلا تایید شده اند. F1 23 بعلاوه دو پیست تازه را معرفی خواهد نمود که شامل پیست بین المللی لوسیل (قطر) و پیست استریپ لاس وگاس می گردد. در مجموع 26 پیست در زمان عرضه بازی در دسترس خواهند بود.

از نظر پیشرفت های گیم پلی، ویژگی 35 درصد Race Distance، اکشن و هیجان بیشتری را ارائه می دهد و به بازیکنانی که از کنترلر استفاده می نمایند، کنترل بهتری در زمان های حیاتی مسابقه می دهد. کدمسترز بعلاوه بیان نموده که مجموعه ای از داده ها را از تیم های فرمول یک جمع آوری نموده تا سیستم هندلینگی را ایجاد کند که از نظر آیرودینامیکی و چسبندگی لاستیک ها واقعی تر به نظر برسد. از طرفی پرچم های قرمر، ماشین های به روز شده، 20 راننده و 10 تیم، حالت اسپلیت اسکرین و حالت آنلاین با پشتیبانی از قابلیت کراس پلی، از دیگر ویژگی های این نسخه هستند.

نسخه استاندارد بازی با قیمت 69.99 دلار در دسترس خواهد بود که در کنار نسخه اصلی بازی شامل F1 World Starter Pack و 5 هزار پول درون بازی است. از طرفی نسخه Champions Edition که 89.99 دلار قیمت دارد، مزایایی نظیر سه روز دسترسی زودهنگام، 18 هزار پول درون بازی و آیتم های مختلف را در اختیار هواداران قرار می دهد.

بازی F1 23 در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2294

به "بازی F1 23 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی F1 23 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید