تریلر گیم پلی Hollow Knight: Silksong منتشر شد؛ انتشار بازی برای گیم پس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، پس از مدت نسبتاً زیادی بی خبری از دنباله مورد انتظار بازی هالو نایت (Hollow Knight)، بالاخره نمایش جدیدی را از بازی Hollow Knight: Silksong در جریان مراسم ایکس باکس و بتسدا دیدیم. سازندگان تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی را نشان دادند و تأیید کردند که این اثر در روز انتشارش در سرویس اشتراکی گیم پس هم قرار خواهد گرفت.

تریلر گیم پلی Hollow Knight: Silksong منتشر شد؛ انتشار بازی برای گیم پس

با این حال، استودیو سازنده تاریخ عرضه این بازی را اعلام نکرد. هرچند با توجه به گفته های سارا باند (Sarah Bond)، نایب رئیس ایکس باکس، تمام بازی هایی که در نمایش ایکس باکس و بتسدا حضور داشتند، در طول 12 ماه آینده عرضه خواهند شد. به این ترتیب، اگر اتفاق عجیبی نیفتد، بازی Hollow Knight: Silksong نهایتاً تا یک سال دیگر عرضه خواهد شد.

بازی هالو نایت: سیلک سانگ دنباله بازی محبوب و تحسین شده هالو نایت است که در سال 2017 عرضه شده است. هالو نایت یک بازی مستقل دوست داشتنی در ژانر مترویدوانیا است. در هالو نایت: سیلک سانگ شما کنترل شخصیت نوی به نام هورنست را بر عهده خواهید گرفت که در بازی قبلی هم در نقش دوست و هم در نقش دشمن نایت ایفای نقش نموده بود. در هالو نایت: سیلک سانگ بازیکنان می توانند او را کنترل نمایند و در دنیای کاملاً نوی حرکت نمایند و از قدرت های نو استفاده نمایند.

طبق اعلام اولیه استودیو سازنده بازی یعنی استودیو Team Cherry، در ابتدا قرار بود سیلک سانگ به عنوان یک محتوای اضافی برای هالو نایت عرضه گردد اما این پروژه رفته رفته بزرگ و بزرگ تر شد تا به یک بازی مجزا و کامل تبدیل شد. آن ها درباره این موضوع گفته اند: تقریباً از همان ابتدا قرار بود که ماجراجویی هورنت در یک سرزمین نو اتفاق بیفتد اما همان طور که ما در آن غوطه ور شدیم، به سرعت آن قدر بزرگ و منحصربه فرد شد که نمی توانستیم مثل ابتدای کار آن را فقط به عنوان یک بسته الحاقی در نظر بگیریم.

بازی هالو نایت در سال 2017 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد و سپس برای لینوکس، مک، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم به انتشار رسید. با این وجود، سیلک سانگ در ابتدا فقط برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی شده بود اما در کنفرانس مایکروسافت متوجه شدیم که این بازی قرار است برای ایکس باکس و گیم پس هم عرضه گردد. به احتمال زیاد، پس از گذشت مدتی بعد از عرضه بازی کار روی توسعه پورت نسخه پلی استیشن و دیگر نسخه ها هم انجام خواهد شد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2149

به "تریلر گیم پلی Hollow Knight: Silksong منتشر شد؛ انتشار بازی برای گیم پس" امتیاز دهید

1 کاربر به "تریلر گیم پلی Hollow Knight: Silksong منتشر شد؛ انتشار بازی برای گیم پس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی Hollow Knight: Silksong منتشر شد؛ انتشار بازی برای گیم پس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید