آغاز تحقیق درباره مرگ پرستار کیت میدلتون در زمان نخستین بارداری اش

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: دادگاه پزشکی قانونی وست مینسترِ انگلیس تحقیقات خود را درباره مرگ مشکوک پرستار کیت میدلتون در دوران نخستین بارداری وی در سال 2012 آغاز کرده است؛ جسد وی چند روز پس از یک شوخی تلفنی درباره شرایط سلامت عروس خانواده سلطنتی انگلیس پیدا شد.

آغاز تحقیق درباره مرگ پرستار کیت میدلتون در زمان نخستین بارداری اش

به گزارش خبرنگاران، جسد جاسینتا سالدانا پرستار بیمارستانی در لندن در دسامبر سال 2012 حوالی اقامتگاه پرستاران پیدا شد؛ این واقعه چند روز پس از آن رخ داد که وی دریافت قربانی شوخی یک برنامه رادیویی استرالیایی شده است که مجریان آن ضمن تماس با بیمارستان تظاهر کردند که ملکه انگلیس و شاهزاده ولز هستند.

این پرستار تماسِ برقرار شده را به یکی از همکارانش وصل کرد و وی نیز اطلاعاتی را راجع به شرایط همسرِ باردار شاهزاده ویلیام افشا کرد. آن زمان کیت میدلتون در این بیمارستان تحت مراقبت پزشکی بود.

سالدانا در متنی که گفته می شود یک نامه خودکشی بود دو مجری رادیوی استرالیایی را مسئول مرگ خود دانسته بود.

بر اساس گزارش ها، مل گریگ، یکی از این دو مجری داوطلبانه در جلسه بازپرسی روز پنجشنبه که در دادگاه سلطنتی لندن و 21 ماه پس از مرگ این پرستار برگزار گشت حضور یافت.

با وجود این، گزارش های اولیه حاکی از آن بود که این دو مجری رادیویی قرار نبود در جلسه روز پنجشنبه حاضر شوند.

تحقیق درباره مرگ این پرستار که انتظار می رود دو روز به طول بیانجامد هم زمان با اعلام خبر بارداری مجدد کیت میدلتون آغاز شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که داستان مرگ سالدانا ساختگی است چرا که یک شوخی تلفنی نمی تواند سبب شود وی دست به خودکشی بزند، آن هم در نزدیکی محل کارش.

منبع: پرس تی وی

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 593

به "آغاز تحقیق درباره مرگ پرستار کیت میدلتون در زمان نخستین بارداری اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تحقیق درباره مرگ پرستار کیت میدلتون در زمان نخستین بارداری اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید