آنر 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 775G باشد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کوالکام مدتی قبل از چیپست اسنپدراگون 780G رونمایی کرد که اساسا نسخه نسبتا ضعیف تر اسنپدراگون 888 محسوب می گردد. حالا گفته می گردد این شرکت در حال آماده سازی یک چیپست ضعیف تر و مقرون به صرفه تر به نام اسنپدراگون 775G است. طبق اعلام یکی از افشاگران که سابقه خوبی در این زمینه دارد، آنر 50 اولین گوشی مجهز به این چیپست خواهد بود.

آنر 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 775G باشد

همان طور که احتمالا می دانید، به زودی سری آنر 50 راهی بازار می شود که از سه گوشی آنر 50، 50 پرو و 50 پرو پلاس تشکیل شده است. در این میان، مدل های پرو و پرو پلاس با چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهند شد. هنوز در رابطه با تاریخ دقیق معرفی و عرضه این گوشی ها گزارش موثقی منتشر نشده ولی گفته می شود در ماه ژوئن (خرداد-تیر) معرفی خواهند شد و در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به دست کاربران می رسند. گویا این تأخیر در عرضه به کمبود جهانی تراشه برمی شود.

هواوی ماه ها قبل به علت تحریم های آمریکا به ناچار آنر را به فروش رساند. به همین دلیل شرکت آنر دیگر با تحریم های آمریکا روبه رو نیست و گوشی های این شرکت می توانند از محصولات شرکت های آمریکایی مانند چیپست های کوالکام بهره ببرند. بعلاوه باید به امکان پذیر شدن استفاده از سرویس های گوگل هم اشاره کنیم. در نهایت باید ببینیم آنر بعد از جدایی از هواوی می تواند سهم بازار قابل توجهی کسب کند یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1783

به "آنر 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 775G باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 50 ممکن است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 775G باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید