ابلاغ دستورالعمل طرح مدرسه میزبان ، ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: دستورالعمل مدرسه میزبان نیز ابلاغ شده و از هم اکنون مدرسه ها برای اجرای مسابقات ورزشی آماده می شوند.

ابلاغ دستورالعمل طرح مدرسه میزبان ، ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس

به گزارش خبرنگاران، مهرزاد حمیدی در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش به تشریح و تبیین برنامه های سال تحصیلی جدید پرداخت و از ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اضافه کرد: تلاش می کنیم ساحت تربیت بدنی و سلامت را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شاداب سازی دانش آموزان شرح داد: رئیس جمهور بر ورزش مدارس همواره تأکید می کنند در سند تحول هم به حوزه زیستی و بدنی اشاره شده است.

حمیدی گفت: یک صد هزار آموزگار تحت آموزش های تربیت بدنی قرار گرفتند، توسعه تجهیزات و فضاهای ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است و همچنین در آستانه بازگشایی مدارس 35 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آسفالت مدارس از جمله فعالیت هایی است که با تعامل با شهرداری ها انجام شده است، اظهار کرد: موضوع ایمن سازی، خط کشی فضای مدارس، بهداشت مدارس ازجمله فعالیت های اجرا شده است.

حمیدی اظهارکرد: مدارس پویا در پروژه مهر دیده شده است بنابراین تلاش کردیم حیاط پویا را به مدرسه پویا تبدیل کنیم لذا دستورالعمل ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرحی جدید در ساعات درسی دانش آموزان یک دقیقه حرکات ورزشی انجام می دهند، اظهار کرد: سالن های ورزشی در380 مدرسه دخترانه مطابق با برنامه های درسی ایجاد شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دستورالعمل مدرسه میزبان ابلاغ شده و از هم اکنون مدرسه ها برای اجرای مسابقات ورزشی آماده می شوند.

وی از آماده شدن 150 زمین چمن مصنوعی برای اول مهر خبر داد و اضافه کرد: 82 درصد ابلاغ مربیان تربیت بدنی صادرشده است و در بحث ایمنی تلاش کردیم تا حوادث به شدت کاهش یابد، تحقیقات نشان می دهد که باید در حوزه ایمنی آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه دهیم.

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش، حمیدی شرح داد: در پروژه مهر، مسائل ایمنی گنجانده شده است همچنین در سال تحصیلی جدید مسابقات ورزشی را به استان ها واگذار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 355

به "ابلاغ دستورالعمل طرح مدرسه میزبان ، ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ دستورالعمل طرح مدرسه میزبان ، ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید