استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد، تهدید سرمربی آبی پوشان به جدایی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز با شاگردانش صحبت نکرد و تمرین را به دستیارانش سپرد.

استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد، تهدید سرمربی آبی پوشان به جدایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از صبح امروز (شنبه) شایعاتی مطرح شده که آندره آ استراماچونی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش دوشنبه هفته جاری ایران را به مقصد کشور خود ایتالیا ترک خواهد نمود، خبری که شوک بزرگی برای استقلال و هوادارانش خواهد بود.

پیگیری خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد که استراماچونی تنها یک قسط از حقوقش را از باشگاه استقلال دریافت نموده و هنوز دو قسط عقب افتاده دارد. سرمربی ایتالیایی استقلال به وسیله یک واسطه به مسئولان استقلال پیام داده است که نمی تواند با این شرایط به کارش ادامه دهد و پس از بازی با پیکان، ایران را به مقصد کشورش ایتالیا ترک خواهد نمود. این مربی همچنین در تمرین امروز آبی پوشان نیز حضور یافت، اما به زمین نرفت و همه چیز را به دستیارانش سپرد.

مسئولان باشگاه استقلال که به تازگی با دریافت مطالبات شان از باشگاه عجمان امارات بابت انتقال مامه تیام، یک قسط استراماچونی را پرداخت نموده بودند، در کوشش هستند هر چه زودتر با تأمین منابع اقتصادی، حقوق عقب افتاده استراماچونی را پرداخت نمایند.

به گزارش خبرنگاران، معین نیست که تهدید استراماچونی برای ترک ایران تا چه حد صحت دارد و باید دید که آیا واقعاً سرمربی ایتالیایی استقلال چنین تصمیمی گرفته است یا قصد داشته مدیران استقلال را تهدید کند تا بلکه مطالباتش پرداخت گردد.

ملاقات استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 626

به "استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد، تهدید سرمربی آبی پوشان به جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی تمرین استقلال را به دستیارانش سپرد، تهدید سرمربی آبی پوشان به جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید