استقبال از نمایشگاه موزه لوور در تهران

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نمایشگاه موزه لوور در تهران

تقریبا یک ماهی از شروع نمایشگاه موزه لوور در تهران می گذرد و در این مدت استقبال مردم از این نمایشگاه قابل توجه بوده است. بیش از صد هزار ایرانی در یک ماه گذشته از نمایشگاه موزه لوور دیدن کرده اند و این استقبال هنوز هم مشتاقانه حتی در روزهای غیر تعطیل و کاری ادامه دارد.

استقبال از نمایشگاه موزه لوور در تهران

البته بازدید از این نمایشگاه بیشتر از اینکه به خاطر اشیاء ارزشمند این موزه باشد به خاطر نام موزه لوور است که با شهرتی جهانی همواره دوست داران را به سمت خود کشیده است. آثار این نمایشگاه برای اولین بار است که در ایران به نمایش گذاشته می شوند و در بین آنها چند اثر مربوط به دوره هخامنشی نیز وجود دارد.

استقبال از موزه لوور در حالی رخ می دهد که در شهرهای مختلف ایران موزه های بسیاری با آثار باستانی با ارزش وجود دارد اما آنطور که شایسته است از آنها استقبال نمی شود. اطلاع رسانی نا کافی و همینطور نا آشنا بودن مردم با موزه ها یکی از مشکلاتی است که همواره سد راه معرفی آثار فرهنگی و ارزشمند کشورمان بوده است.

نمایشگاه موزه لوور فرانسه در تهران سه شنبه 15 اسفند 96 با حضور وزیر امور خارجه فرانسه افتتاح شد و نمایش آثار این موزه تا 18 خرداد 97 در موزه ملی ایران ادامه دارد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2227

به "استقبال از نمایشگاه موزه لوور در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از نمایشگاه موزه لوور در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید