امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اداره کل زندان ها

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از امضای تفاهم نامه با اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خبر داد.

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اداره کل زندان ها

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند روز پنجشنبه 22 خردادماه 99 گفت: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت های اداره کل استان در زمینه حرفه آموزی و آموزش مهارت های حرفه ای آمیخته با فرهنگ، هنر، استعدادهای بومی و داخلی متناسب با اقلیم استان برای پرورش و هدایت استعدادهای فکری و فنی مددجویان، ارتقای سطح مهارت های هنری و صنایع دستی آن ها، کاهش بزهکاری و جلوگیری از تکرار جرم استفاده می شود.

او افزود: برگزاری گردهمایی ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها، فروشگاه ها و کارگاه های آموزشی در حوزه صنایع دستی، همکاری و تعامل در راستای ارتقای سطح آموزش مهارت های هنری به سمت اشتغال پایدار، همکاری در زمینه فعالیت های حمایتی هنرجویان و تولید کنندگان، ارائه برنامه و راهکارهای اجرایی با توجه به وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب، تشکیل کارگروه مشترک به منظور تهیه و تدوین برنامه های آموزشی و فرهنگی از جمله فعالیت های مشترک این دو اداره کل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: یکی از اهداف در توسعه و ترویج صنایع دستی استان افزایش کیفیت آموزش ها است که در این تفاهم نامه از تجارب و تخصص استادان مطرح استان برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی هنرجویان استفاده می شود. صدور گواهینامه مهارت و همکاری در برگزاری آزمون سرانجام دوره از تعهدات این اداره کل است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1113

به "امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اداره کل زندان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اداره کل زندان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید