اولین خرید لاپورتا در صورت پیروزی در انتخابات بارسلونا تعیین شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس پیشن باشگاه بارسلونا در صورت پیروزی در انتخابات پیش روی این باشگاه قصد به خدمت دریافت بازیکنی از آرسنال را دارد.

اولین خرید لاپورتا در صورت پیروزی در انتخابات بارسلونا تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش نشریه ساندی میرر انگلیس، خوان لاپورتا کاندیدای انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا در صورت پیروزی در این انتخابات میخواهد هکتور بیرین را در ماه ژانویه به نوکمپ بیاورد. لاپورتا میخواهد با پیشنهادی 22 میلیون یورویی این مدافع اسپانیایی را که زمانی در عضویت آموزشگاه باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا بود، تبدیل به اولین خرید خود در دوره جدید ریاستش بر این باشگاه کند.

بیرین 25 ساله که قرارداد کنونی اش با آرسنال تا سال 2023 اعتبار دارد، بین سال های 2003 تا 2011 در لاماسیا عضویت داشت و سپس به آرسنال پیوست و پس از دو سال حضور در آموزشگاه این باشگاه انگلیسی در سال 2013 به جمع توپچی های لندن راه یافت. او تا به امروز در 219 بازی برای آرسنال به میدان رفته و هشت گل نیز به ثمر رسانده است.

خوان لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت، در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه که قرار است در تاریخ 24 ژانویه (5 بهمن) برگزار گردد، رقبایی همچون جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1450

به "اولین خرید لاپورتا در صورت پیروزی در انتخابات بارسلونا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید لاپورتا در صورت پیروزی در انتخابات بارسلونا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید