اپلیکیشن هایی که در سخت ترین شرایط شما را آرام می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، زندگی پر از استرس است. مسائل مالی، صورت حساب ها، اجاره ها، بیکاری و خیلی چیزهای دیگر باعث شده درصد زیادی از مردم افسرده باشند و نتوانند آنگونه گه باید از زندگی لذت ببرند. از طرفی پیشرفت تکنولوژی و اعتیاد به گوشی های موبایل مسائل را دوچندان نموده است. اما آیا می دانستید که از این گوشی ها استفاده های بهتری هم می توان برد؟ اپلیکیشن هایی هستند که یاری می نمایند زندگی شادتر و استرس کمتری داشته باشید. در این جا به معرفی چند نمونه از این اپلیکیشن ها پرداخته ایم.

اپلیکیشن هایی که در سخت ترین شرایط شما را آرام می نماید

Headspace

مدیتیشن های کوتاه این اپلیکیشن برای مبتدی هایی که نمی دانند چگونه باید ذهنشان را آرام نمایند عالی است. تمام جلسات مدیتیشن در این برنامه 10 دقیقه زمان می برد و صدای راوی آن به قدری آرام است که به تمرکز بیشتر شما یاری می نماید. هد اسپیس در طی تمرین ها آمار پیشرفت کاربر را به او می دهد. این برنامه در پلتفرم های ios، اندروید و تحت وب هم قابل اجراست. نکته مهم درباره استفاده از هد اسپیس این است که باید کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید. حتی ظاهر و رنگ و انیمیشن این اپلیکیشن هم ملایم و آرام بخش هستند.

Happify

این اپلیکیشن فعالیت ها و بازی هایی را پیشنهاد می دهد که به از بین بردن استرس یاری می نماید. در این برنامه برای آغاز ابتدا پرسشنامه ای را پر می کنید تا بتواند فعالیت های مناسب شما را پیشنهاد بدهد. بازی های هپیفای روی مثبت نگری و شادی متمرکز شده اند و طوری طراحی شده است که تصور می کنید کاملا شخصی و مختص خود شماست. شاید گرافیک این برنامه زیاد جذاب و گیرا نباشد اما رنگارنگ و ساده طراحی شده است.

Happier

این اپلیکیشن برای شاد کردن شما طراحی شده است. هپییر به اپل واچ متصل می گردد و می توانید به برنامه اجازه دهید که مدام نقل قول های شاد برای شما ارسال کند. با این برنامه می توانید به اکانت فیسبوک وصل شوید و دوستان تان را به آن دعوت کنید. در این برنامه برای حفظ مثبت گرایی از رنگ نارنجی استفاده شده استBuy Celebrex online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy that … the number of celebrex tablets buy of Celebrex consumed, as this can cause overdosing. The second treatment course of infertility must be carried out no earlier than 30 days after the use of the last buy Clomid without prescription dose. Clomid without prescription cheap. Big Discounts, Best medications! No Prescription Needed. Safe and secure pharmacy. Fast worldwide shipping.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 506

به "اپلیکیشن هایی که در سخت ترین شرایط شما را آرام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن هایی که در سخت ترین شرایط شما را آرام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید