مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن موبایل و اینترنت برای همه ، سبک مدیریت ساختمان نیز دچار تحول شده است. امروزه مدیر یا مدیران ساختمان برای این که بتوانند بهتر و راحت تر با ساکنین در تماس باشند و اعلانات یا سایر مسائل را با ایشان مطرح نمایند ، به سراغ نرم افزار مدیریت ساختمان رفته اند. یکی از مسائل اساسی مدیران در آپارتمان ها مسئله شارژ ساختمان است که همیشه بر سر جمع آوری یا اندازه یا نوع پرداخت آن ، اختلافاتی وجود دارد. در عصر حاضر این مشکل را مدیران می توانند با دانلود نرم افزار شارژ ساختمان و برج مدیریت نمایند. در این مقاله در تلاشیم تا شمارا با یک نرم افزار بسیار مفید و کار بردی برای مدیریت ساختمان و برج آشنا کنیم.

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

نرم افزار مدیریت ساختمان و شارژ برج

همانطوری که مسئله شارژ ساختمان همواره یک مشکل اساسی در آپارتمان است ، مسائل دیگری نظیر عیوب در سیستم گرمایشی مجتمع ، اختلافات ساکنین با هم ، درگیری خانواده ها در واحد یا ایجاد مزاحمت ها ، تغییر نقشه واحد ها و غیره نیز باعث شده است تا نرم افزاری به نام نرم افزار مدیریت ساختمان بوجود بیاید تا بتواند همه این احتیاج ها را یکجا و بصورت منظم رسیدگی و حل نماید. در چنین حالتی نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران با تمامی امکانات خود می کوشد تا بتواند تمامی مسائل مربوط به ساختمان را حل نماید. بعلاوه به همیاری مدیر ساختمان بشتابد تا بتواند آسودگی خیال مدیران و ساکنین را فراهم آورد.

تعریف برج

در یک تعریف کلی باید گفت ، برج به ساختمان های دارای ارتفاع بلند گفته می شود . با آنکه رفته رفته ارتفاع بلند تنها مشخصه یک برج محسوب نمی شود ولی تاثیری مهم در معرفی آن دارد. معنی امروزین برج ها در منظر شهری ترکیبی از معناهای دوران گذشته است. بر ج در حال حاضر علاوه بر عملنمودهای در نظر گرفته شده برای خود ، دارای بار معنایی خاصی نیز است که ریشه در گذشته آن دارد. بر ج در شهرهای گذشته نقشی نمادین داشته که این ویژگی، امروز نیز از آن انتظار می رود .

برج میلاد در تهران نمادی از پیشرفت و تکنولوژی است . این ویژگی نمادین بودن تا حد زیادی بر اساس معیارهای روز سنجیده و مشخص می شود. این مفهوم چیزی است که متعلق به دنیای امروز است و چنین مفهومی در گذشته اشکال دیگری داشته است. مثلا عالی قاپو در اصفهان بیشتر برای نمایش و تجلی قدرت بوده تا مفهوم پیشرفت و تکنولوژی که امروزه مطرح است .

درباره برج های یک شهر ، علاوه بر موارد فنی ، نباید از موارد مربوط به معنا آفرینی آنها غافل شد. یکی از معانی که با برج ها همراه است ، معنای رجحان است. استفاده درست و به جا از معنای رجحان یک برج در محله ، منطقه یا شهر ، موجب خوانایی می شود. در غیر این صورت، اغتشاش مفهومی شهر را به همراه خواهد داشت.

تفاوت برج و ساختمان های چند طبقه

برج ها معمولا در ایران و در سال های اخیر معنای واقعی خود را از دست داده اند . در عرف ساختمان های کنونی هر سازه ساختمانی که ارتفاع بلندی داشته باشد عنوان برج به خود می گیرد. مثلا برج طالقانی کرج که در چهار راه طالقانی ساخته شده است. این سازه فقط به خاطر ارتفاع خود این عنوان را با خود حمل می کند. در حالی که برج ها در سراسر دنیا نماد شهر یا یک شاخص معرفی می گردند. ساختمان بلند مرتبه یا چند طبقه به ساختمانی اطلاق می شود که در چندین طبقه و با ارتفاع بلند ساخته می شود . معمولاً کاربری مسکونی ، تجاری یا اداری-مسکونی یا چند کاربری دارد و تفاوت آن با برج در ارتفاع است. به ساختمان بلند مرتبه با کاربری مسکونی مجتمع مسکونی یا بلوک آپارتمان می گویند. در رابطه با مینیموم ارتفاع یک ساختمان بلند مرتبه تعریف واحد و استاندارد وجود ندارد ولی اکثراً روی ساختمانی با حداقل ارتفاع 23 متر اجماع نظر دارند.

مدیریت ساختمان برج

در یک نگاه کلی باید گفت اکنون در ایران به ساختمان هایی که ارتفاع بلند دارند و دارای کاربردهای مسکونی، تجاری یا اداری هستند برج اطلاق می شود. مدیریت چنین ساختمان هایی با تعداد طبقه و واحد زیاد دیگر کار آسانی نیست. معمولا در برج ها بخاطر تعداد بالای واحدها هیئت مدیره انتخاب می شود . با این حال رسیدگی به تمامی امور واحد ها و برج سخت است. در گذشته مدیریت ساختمان های بلند و برج ها به وسیله تیم مدیریت انجام می شد ، اما امروزه در با پیشرفت تکنولوژی این مشکل حل شده است. حساب و کتاب ها به کامپیوترها و نرم افزارها سپرده می شود و در انتها ماه حق شارژ هر واحد حساب شده برایش صورتحساب صادر می شود.

برترین اپلیکیشن و نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان برج

با توجه به احتیاج روز افزون مردم به یک نرم افزار جامع و کاربردی که بتواند تمامی جنبه های زندگی آپارتمان نشینی و برج نشینی را پوشش دهد و در سریع ترین زمان مسائل ساکنین را حل و فصل نماید ، نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران به عنوان راه حلی مدرن برای جلوگیری از بروز مسائل و اختلاف نظرها در بین ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی، به یاری مدیر یا مدیران ساختمان و برج آمد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان برج و بر طرف نمودن مسائل بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می کند.

شما از یک نرم افزار مدیریت برج چه انتظاراتی دارید؟ بگذارید بعضی از این احتیاجها را بیان کنیم:

  • تقسیم و جمع آوری هزینه های شارژ
  • تعمیرات دوره ای
  • هماهنگی جلسه های دوره ای ساختمان و ساکنین
  • ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره
  • کار بردی و در دسترس بودن در همه جا
  • دریافت اعلانات و اطلاع رسانی های ساختمان
  • قابلیت دانلود نرم افزار رایگان برای موبایل و کامپیوتر

برنامه حسابداری ساختمان و برج کاملا رایگان

حسابرسی و حسابداری در ساختمان مبحث بسیار مهمی می باشد و احتیاج به دقت بالایی دارد. در ساختمان و برج ها هزینه ها در قالب شارژ از ساکنین دریافت و در جهت بهبود اوضاع ساختمان پرداخت می شود. حال باید این حساب و کتاب ها به وسیله شخصی که مدیریت ساختمان را بر عهده دارد انجام گیرد . همانطور که اشاره کردیم در عصر نو و پیشرفت تکنولوژی کار حساب و کتاب ها به نرم افزار حسابداری ساختمان سپرده شده است. این نرم افزار در قالب موبایلی یا کامپیوتری به یاری مدیران آمده است و بسیار دقیق تر از ایشان عمل می کند . برنامه حسابداری ساختمان باید یک ویژگی مهم داشته باشد و آن در دسترس بودن باری انواع سیستم ها از جمله اندورید و ios است . به روز بودن اطلاعات اقتصادی ساختمان به وسیله اپلیکیشن مدیریت ساختمان و برج مقدور می شود.

بهره گیری از نرم افزار مدیریت ساختمان و ثبت آنی هزینه های جاری به ازای هر فعالیت در ساختمان اداری یا تجاری، امکان گزارش گیری و آگاهی از فرایند سود و زیان را در هر زمان فراهم می کند . نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید محلی برای اعلام اتفاقات مربوط به ساختمان مثل زمان برگزاری جلسه ها یا تعمیر قسمت هایی که احتیاج به تعمیر، بازسازی و یا نصب دارند است. یک ویژگی دیگر آن که نباید از نظر دور داشت رایگان بودن آن است. این که مدیران هزینه ای بابت آن پرداخت نکنند می تواند یاری بزرگی به ایشان در مدیریت ساختمان نماید. علاوه بر موارد فوق الذکر باید گفت برج ها به این نرم افزار حسابداری که دقیق و کامل باشد احتیاج بیشتری دارند زیرا که با وجود واحدها و ساکنین بیشتر حساب و کتاب های هزینه ها بصورت سنتی امکان پذیر نیست.

امکانات و ویژگی های سامانه مدیریت ساختمان برج خبرنگاران

حال که با نرم افزار شارژ و مدیریت ساختمان آشنا شدیم و برترین نرم افزار مدیریت ساختمان و برج را شناختید بعضی از مهمترین ویژگی های کاربردی این نرم افزار را در زیر بخوانید.

حسابداری صندوق ساختمان برج

ساکنینی که شارژ پرداخت می کنند حق دارند تا بدانند مبلغ شارژ صرف چه هزینه هایی در ساختمان می شود. بدین منظور نرم افزار شارژ ساختمان با آگاه نمودن تمامی ساکنین از گردش های اقتصادی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، این امر مهم را امکان پذیر می کند . در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان خبرنگاران، امکان گزارش گیری اقتصادی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم شده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.

مدیریت شارژ برج

دریافت شارژ و نحوه هزینه آن از وظایف مدیر ساختمان است. علاوه بر نظارت ساکنین بر شارژ ، جمع آوری و هزینه کردن نیز کار دشواری ست. نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران با صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین، راه نوی را در مدیریت شارژ ساختمان بنا نهاده و در صورت دیرکرد در پرداخت هزینه ها، درصدی جریمه با نظر مدیر، قرار داده است. پرداخت شارژ ساختمان به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.

محاسبه هزینه آب و برق و گاز برج ها

در گذشته هزینه های آب و برق و گاز باید یادداشت می شود و در تابلو اعلانات به اطلاع ساکنین می رسید اما امروزه دیگر احتیاج به حساب و کتاب کردن و اطلاع رسانی بصورت تابلو نیست ، بلکه با نرم افزار خبرنگاران می توانید هزینه آب و برق و گاز را به راحتی محاسبه و سهم هر فرد یا واحد را مشخص کنید ، کاری که مدیریت ساختمان وقت زیادی بابت آن هدر می دهد و با اپلیکیشن خبرنگاران به راحتی می توانید هزینه قبوض را محاسبه کنید.

تابلو اعلانات برج

تابلو اعلانات یکی از اساسی ترین احتیاج های ساختمان در جهت اطلاع رسانی ساکنین از وقایع و هزینه های ساختمان است . یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران، وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ مشخص، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در خصوص موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با تابلو اعلانات خبرنگاران تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان آگاه می شوند.

کیف اعتباری

گاها برای ساکنین پیش می آید که پرداخت شارژ را فراموش می کنند یا به علت مسافرت در ساختمان حضور ندارند تا هزینه ها را پرداخت کنند. در چنین حالتی ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری خبرنگاران می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت کنند و بعلاوه در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می کنند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد خبرنگاران برداشت نماید.

قوانین ساختمان برج

برترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.

مدیریت خدمات برج

امروزه با توجه به مشغله کاری و محدودیت زمانی، پیدا کردن مراکزی که خدمات بهینه و مقرون صرفه ارائه دهند کار بسیار دشواری است. نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و بعلاوه افزایش کارایی خدمات باشد.

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت ساختمان

خبرنگاران یک نرم افزار جامع و در عین حال رایگان برای استفاده عموم مدیران و ساکنین در جهت بهبود فرهنگ آپارتمان نشینی می باشد. این نرم افزار در اپ استور ها و سایت خبرنگاران براحتی و بصورت کاملا رایگان قابل دانلود می باشد.

قابلیت استفاده در انواع ساختمان و برج ها

یکی از قابلیت های خوب نرم افزار مدیریت ساختمان خبرنگاران قابلیت بهره برداری از آن در انواع ساختمان ها و برج های مسکونی ، تجاری و اداری می باشد. این اپلیکیشن با قابلیت هایی که دارد می تواند تمامی احتیاج های مختلف را برطرف نماید. تعداد طبقات و تعداد واحد ها بعلاوه احتیاجهای خاص ساختمان ها که از یکدیگر فرق دارد را می توان در این نرم افزار قرار داد و به برطرف آنها پرداخت. بعلاوه قابلیت مدیریت چندین ساختمان و برج را در اختیار مدیران قرار می دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی برج و ساختمان های چند طبقه پرداخته شد. تفاوت برج و ساختمان های بلند مرتبه در ارتفاع و البته کاربرد های آن است که در عصر حاضر در ایران معنی برج با معنای اصلی خود فاصله گرفته است. با این حال چون در ایران به ساختمان های بلند مرتبه با تعداد واحد و طبقه زیاد برج می گویند ما نیز به معرفی آن پرداختیم. سیستم مدیریت برج با ساختمان تفاوت هایی دارد اما آنچه که امروزه کار را راحت نموده است نرم افزار مدیریت ساختمان برج های مسکونی و اداری است که یاری می کند تا مسائل و مسائل برج ها تا حد زیادی کاهش یابد. مدیریت شارژ ساختمان برج که از دردسرهای اساسی گذشته در برج ها محسوب می شد اکنون با نرم افزار خبرنگاران براحتی قابل حل و فصل است.

برای دانلود اپلیکیشن رایگان مدیریت برج خبرنگاران اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

برترین روش مدیریت برج چیست؟

با استفاده از اپلیکیشن خبرنگاران می توانید هزینه های واحدهای تجاری و مسکونی برج را به راحتی مدیریت کنید.

برج های مسکونی و اداری چگونه هزینه شارژ را تقسیم می کنند؟

بر اساس متراژ و نفرات به راحتی می توانید در اپلیکیشن خبرنگاران این هزینه ها را تقسیم و مدیریت کنید.

منبع: هومتیک
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2162

به "مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید