اپل آیفون بدون پورت و دکمه می سازد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اپل حق اختراع جدیدی از یک موبایل ثبت نموده که نمایشگر آن دور دستگاه می پیچد. همچنین هرگونه دکمه و پورت در بخش های کناری این دستگاه حذف شده است.

اپل آیفون بدون پورت و دکمه می سازد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از دیجیتال ترندز، کپی رایت اختراع جدید اپل نشان می دهد آیفون جدید احتمالا بدنه ای کاملا شیشه ای و نمایشگری بدون لبه دارد که کناره های دستگاه را از چهار جهت می پوشاند. علاوه بر آن هیچ نشانی از پورت یا دکمه در بخش های کناری دستگاه دیده نمی گردد.

این کپی رایت یک دستگاه الکترونیکی را شرح داده که از 6 وجه آن شیشه ای و دارای نمایشگر لمسی است. بخش تنظیم صدا نیز داخل دستگاه نصب شده و زیر نمایشگر واقع شده است. این بدان معنا است که اپل در نظر دارد دستگاهی بسازد که نمایشگر آن از طرفین امتداد می یابد.

تصاویر موجود در این کپی رایت نشان می دهند در کناره های نمایشگر ویژگی هایی مانند میزان شارژ دستگاه و نوتیفیکیشن ها نشان داده می شوند. همچنین می توان در این بخش ها کلیدهای تنظیم صدا و همچنین دکمه روشن و خاموش دستگاه را قرار داد.

بنابراین محتمل است اپل با استفاده از فناوری مشابه Edge Sense(متعلق به اچ تی سی) و Active Edge(متعلق به گوگل) استفاده کند. به این ترتیب کاربر با فشردن کناره های آیفون خود می تواند دستوراتی به دستگاه بفرستد. البته هنوز تعیین نیست شیشه نسبت به فشار دست چگونه واکنش نشان می دهد.

از سوی دیگر با حذف پورت های شارژ بدان معنا است که آیفون برای شارژ باید از روش بی سیم مانند پدهای بی سیم استفاده کند. همچنین هدفون نیز با استفاده از بلوتوث به آن متصل می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 852

به "اپل آیفون بدون پورت و دکمه می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل آیفون بدون پورت و دکمه می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید