ایستگاه خرسند به پله برقی مجهز شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: گلایه شهروندان از کمبود پله برقی در متروی تهران بخصوص از ایستگاه خوشحال که عبور و مرور را برای مسافران این ایستگاه که با خط دو تقاطع دارد سخت نموده بود و با پیگیری های اجرا شده مجهز به پله برقی شد.

ایستگاه خرسند به پله برقی مجهز شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه پله برقی ورودی جنوبی ایستگاه خوشحال، نصب و فعالیت های اجرایی صورت گرفته است و مورد استفاده مسافران نهاده شد و با پیگیری صورت گرفته قرار است تمامی ایستگاه های جدید که به بهره برداری می رسند مجهز به پله برقی باشند.

فرنوش نوبخت با بیان اینکه در حال حاضر 125 ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تاثیرگذار است، گفت: طبق آمار در حال حاضر تعداد 859 دستگاه پله برقی در خطوط هفتگانه مترو نصب شده است.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران یک مجموعه بزرگی است که ماهانه 35 تا 40 میلیون نفر با آن در خطوط هفتگانه سفر می نمایند و تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات آن کار بسیار سختی است، اما ما در شرکت بهره برداری متروی تهران تمامی کوشش خود را می کنیم تا کمترین خرابی ها را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: شرکت بهره برداری متروی تهران کوشش دارد تا از تولیدنمایندگان داخلی، قطعات مورد احتیاج خود را خریداری کند. ما در سال گذشته حدود 6 کیلومتر مصرف هندریل پله برقی داشته ایم که تولیدنمایندگان در تامین این قطعه توانستند ما را کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 688

به "ایستگاه خرسند به پله برقی مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه خرسند به پله برقی مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید