بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در خوزستان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و بارش باران در نقاط مختلف کشور و احتمال خیزش گردوخاک در خوزستان اطلاع داد.

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در خوزستان

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: چهارشنبه و پنج شنبه (17 و 18 اسفند) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور بعلاوه در برخی نقاط استان های فارس، بوشهر و استان های ساحلی خزر رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در جنوب خوزستان پدیده گردوخاک نیز پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آدینه (19 اسفند) از مقدار بارش در شمال غرب کشور کاسته می گردد، اما در سایر منطقه ها ذکر شده بارش ادامه دارد.

وی اضافه نمود: شنبه (20 اسفند) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید نمود: یک شنبه (21 اسفند) جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (18 اسفند) ابری، در برخی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و روز آدینه (19 اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در انتها گفت: طی امروز و فردا (17 و 18 اسفند) بندرعباس، اهواز و بوشهر با دمای 30 و 31 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای صفر و 1 درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2272

به "بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور، خیزش گردوخاک در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید