بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، عیسی گل محمدی سرپرست سابق تیم ملی بوکس در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی تیم ملی گفت: به نظر من نباید در این موقعیت اکبر احدی را از سرمربیگری تیم ملی بر می داشتند. متأسفانه ثوری صلاحیت تصمیم گیری ندارد و بسیار احساسی است.

بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت

وی اضافه نمود: گرچه خود من در بسیاری موارد از احدی گلایه دارم ولی دست وی در مسابقات خالی بود و هر کس دیگری هم جای او بود نتیجه نمی گرفت. ثوری ادعا کرد که مربی خارجی می آورد اما در واقع به جامعه بوکس دروغ گفت و آنها را فریب داد. معتقدم تنها کار درستی که وی انجام می دهد این است که زنگ خانه اش را درست می زند!

کارشناس بوکس ادامه داد: بحث آوردن مربی قزاق از اول هم دروغ بود. فدراسیون بوکس پول قبض تلفن هایش را هم نمی تواند پرداخت کند آن وقت می خواهد ماهی 70-80 میلیون به مربی خارجی بدهد؟

وی ادامه داد: نمی دانم چه اصراری به آوردن مربی خارجی است؟ به نظر من در حال حاضر همین مربیان داخلی مثل اصغر اشرفی و همایون امیری بهتر از مربی خارجی نتیجه می گیرند.

گل محمدی توضیح داد: بزرگترین خدمتی که ثوری می تواند به جامعه بوکس کند این است که استعفا بدهد و برود. هر یک روز ماندن ثوری در فدراسیون، بوکس را به اندازه دو سال عقب می اندازد. از مسعود سلطانی فر که مدیر مدبری است می خواهیم تا برای نجات ورزش بوکس فکری کند.

وی اضافه نمود: بوکسورهای ما کرایه اتوبوس تا خانه هایشان را هم ندارند آن وقت رئیس و دبیر فدراسیون در مسابقات مختلف در هتل های گران قیمت خارجی اقامت دارند. کسی دلش به حال بوکس نمی سوزد که شاهد این اتفاقات هستیم. با این وضعیت رؤسای هیأت های استانی هم بسیار عصبانی هستند و بعید است به زودی خودشان دست به کار نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 217

به "بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید