تور ارزان ایتالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews یک سناتور ایتالیایی که بدون ارائه گواهی سلامت کووید، 19 وارد مجلس این کشور شده بود برای مدت 10 روز از دریافت حقوق خود محروم شد.

به گزارش مجله کوروش بزرگ، لائورا گراناتو، سناتور حزب کوچک روز سه شنبه هنگام شرکت در جلسه مجلس سنا از نشان دادن کارت سلامت دیجیتالی خود امتناع نموده بود. این موضوع به اطلاع رئیس مجلس سنا رسید و او تصمیم گرفت خانم گراناتو را 10 روز جریمه کند.

تور ارزان ایتالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews یک سناتور ایتالیایی که بدون ارائه گواهی سلامت کووید، 19 وارد مجلس این کشور شده بود برای مدت 10 روز از دریافت حقوق خود محروم شد.

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

رئیس سنا خاطرنشان کرد که گراناتو برای ده روز اجازه حضور در جلسات مجلس سنا و حتی ورود به ساختمان مجلس ایتالیا را نخواهد داشت.

از روز آدینه کارکنان تمام مشاغل برای ادامه فعالیت حضوری در محل کار خود باید ارائه گذرنامه بهداشتی که در ایتالیا گرین پس اطلاق می گردد، ارائه دهند تا ثابت نمایند که یا کاملا در برابر بیماری کووید-19 واکسینه شده اند یا اخیرا بهبود یافته اند و یا آزمایش کرونای آنها در 72 ساعت اخیر منفی بوده است.

کارکنانی که از رعایت مقررات نو خودداری نمایند با تعلیق حقوق و بعلاوه جریمه روبه رو خواهند بود.

خانم گراناتو پس از اعلام تعلیق از مجلس سنا خارج شد و به خبرنگاران گفت: گذرنامه سلامت، گواهی انقیاد است.

تصمیم دولت مبنی بر اجباری شدن گواهینامه سلامت نقدها و اعتراضات زیادی را در سطح ایتالیا برانگیخته و حتی تظاهرات هایی نیز در بخش های مختلف این کشور نسبت به تصمیم نو دولت به همراه داشته است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1906

به "تور ارزان ایتالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews یک سناتور ایتالیایی که بدون ارائه گواهی سلامت کووید، 19 وارد مجلس این کشور شده بود برای مدت 10 روز از دریافت حقوق خود محروم شد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews یک سناتور ایتالیایی که بدون ارائه گواهی سلامت کووید، 19 وارد مجلس این کشور شده بود برای مدت 10 روز از دریافت حقوق خود محروم شد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید