بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/کرمانشاه بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در محوطه بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، امروز(9 شهریور) در حاشیه راه اندازی این بیمارستان صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی 520 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمانشاه برای خدمت رسانی بهتر به بیماران کرونایی افتتاح شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی ارتش برای توسعه تخت های بیمارستانی در صورت احتیاج، گفت: اگر اعلام احتیاج گردد، تخت های بیشتری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تجهیز خواهد شد.

طاهری ادامه داد: ارتش با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم کرمانشاه در شرایط کرونایی آمادگی دارد.

طاهری با بیان اینکه بیمارستان 520 ارتش در کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است، گفت: این بیمارستان هم اکنون بیش از 50 بیمار مبتلا به کرونای بستری داشته و به همین تعداد هم مراجعین سرپایی دارد.

طاهری سپس اشاره ای هم به پای کار بودن ارتش در امر واکسیناسیون بیماران علیه کرونا در کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر هفت خط واکسیناسیون ثابت و دو خط خودرویی در بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه در حال واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا است و آمادگی داریم در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی تعداد خط های واکسیناسیون را افزایش دهیم.

طاهری در ادامه اشاره ای هم به افتتاح تعدادی از منازل سازمانی در سفر امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه داشت و گفت: بخش هایی از منازل سازمانی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در شهر کرمانشاه امروز افتتاح شد و در ادامه هم منازل سازمانی تیپ 181 در شهرستان اسلام آبادغرب و منازل سازمانی تیپ 71 ابوذر در شهرستان سرپل ذهاب با حضور امیر حیدری افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1832

به "بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید