تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو2 سامسونگ افشا شد ، از لنز چرخشی لمسی تا 4 گیگابایت حافظه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شرکت سامسونگ این روزها روی طراحی ساعت های جدید خود کار می نماید و به عبارتی دقیق تر بسیاری از کاربران سامسونگ منتظر رونمایی از ساعت گلکسی اکتیو2 سامسونگ هستند.اکنون تصاویری از این گوشی فاش شده است.

تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو2 سامسونگ افشا شد ، از لنز چرخشی لمسی تا 4 گیگابایت حافظه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ساعت هوشمند و جدید سامسونگ مشهور به گلکسی اکتیو2 یکی از امیدهای جدید سامسونگ برای رقابت در بازار ردیاب های سلامتی و ساعت های هوشمند محسوب می گردد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ که تا کنون تصویری از آن منتشر نشده بود، اکنون تا حدودی با یاری تصاویر جدید با مخاطبان آشنا شده است.

این تصاویر جدید از ساعت گلکسی اکتیو2 از بخش پشتی و جلویی گوشی منتشر شده است و به نظر می رسد این ساعت قرار است مخاطبان زیادی به سمت خود جلب کند. سامسونگ نخستین نسخه از گلکسی اکتیو2 را در ماه مه راه اندازی کرد و قیمت آن در روزهای نخست در حدود 200 دلار بود.

فراموش نکنیم که رویداد رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ نیز در راه است و در هفتم ماه اوت در جریان رویداد سامسونگ شاهد رونمایی ازاین محصول خواهیم بود. بر این اساس به نظر می رسد به زودی شاهد این ساعت هوشمند نیز خواهیم بود. همانطور که تصاویر نشان می دهند، این ساعت جدید دارای لنز چرخش لمسی است و البته از4 گیگابایت حافظه، GPS، مقاومت در برابر آب و صفحه گوریلا گلس برخوردار خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 240

به "تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو2 سامسونگ افشا شد ، از لنز چرخشی لمسی تا 4 گیگابایت حافظه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو2 سامسونگ افشا شد ، از لنز چرخشی لمسی تا 4 گیگابایت حافظه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید