گلکسی زد فلیپ 5G به زودی معرفی می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سامسونگ اواخر بهمن ماه سال قبل از گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی S20 رونمایی کرد. با اینکه مدل 5G سری گلکسی S20 در بعضی کشورها به بازار عرضه شده، اما گلکسی زد فلیپ تنها در مدل LTE روانه بازار شده است. حال گزارش جدیدی منتشر شده که از معرفی گلکسی زد فلیپ 5G در آینده نزدیک خبر می دهد.

گلکسی زد فلیپ 5G به زودی معرفی می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بر اساس گزارش جدید سایت Sammobile، مدل پایه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد داشت و از این لحاظ شبیه مدل LTE خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده که در حال حاضر خبری از توسعه مدل های 128 و 512 گیگابایتی نیست. از آنجا که امکان ارتقاء ظرفیت حافظه داخلی این گوشی با کارت حافظ وجود ندارد، عرضه مدل 512 گیگابایتی می توانست فکر خوبی باشد.

در ادامه گزارش یاد شده آمده که مدل بین المللی گلکسی زد فلیپ 5G شماره مدل SM-F707B را دارد و مدلی که قرار است در کره جنوبی به بازار عرضه گردد، شماره مدل SM-F707N را خواهد داشت. شماره مدل SM-xxxB معمولاً مختص آن دسته از گوشی های 5G است که در اروپا و بازارهای دیگر مثل استرالیا روانه بازار می شوند.

اینکه مدل 5G گلکسی Z فلیپ در کدام کشورها به بازار عرضه می گردد، در حال حاضر در هاله ای از ابهام واقع شده است و عرضه آن در ایالات متحده نیز معلوم نیست.

گلکسی Z فلیپ 5G به احتمال زیاد به چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. البته ممکن است سامسونگ برای پائین نگه داشتن هزینه فراوری، تنها به اضافه کردن مودم 5G اختصاصی به چیپست اسنپدراگون 855 بسنده کند. شایعه شده گلکسی فولد 2 نیز از چیپست اسنپدراگون 865 برخوردار بوده و از شبکه 5G پشتیبانی می نماید.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1040

به "گلکسی زد فلیپ 5G به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 5G به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید