تقدیر استاندار ویژه خوزستان و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار ویژه خوزستان و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا از اقدامات ارزشمند شرکت فولاد خوزستان تقدیر کردند.

تقدیر استاندار ویژه خوزستان و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران در خوزستان، در نودمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در سالن کنفرانس استانداری خوزستان با حضور کلیه اعضا و به ریاست استاندار خوزستان برگزار گردید. در جریان این جلسه، صادق خلیلیان استاندار ویژه و رییس ستاد استانی مدیریت کرونا و فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا با اهدای دو لوح تقدیر خطاب به امین ابراهیمی مدیرعامل و علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی از اقدامات ارزشمند شرکت فولاد خوزستان در زمینه کنترل ویروس کوید19 و نیز حمایت های بی دریغ از مجموعه بهداشت و درمان استان، در پیک های مختلف این پاندمی و کوشش برای حفظ سلامت مردم شریف خوزستان قدردانی کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: دوران مبارزه با بیماری کرونا یکی از دوره های طلایی خدمت به مردم عزیز کشورمان است که بسیاری از سازمان های مختلف، همپای مدافعان سلامت در این ایام خوش درخشیدند و در پاسداری از سلامت مردم و جامعه اقدامات قابل توجهی انجام دادند. بدینوسیله از همکاری بی شائبه جنابعالی که با اهدای تجهیزات به بیمارستان ها و یاری به واکسیناسیون عمومی و مدیریت بیماری کرونا سهم بسزایی داشته اید، تقدیر و تشکر بعمل می آید.

لازم به ذکر است، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این لوح ها را دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1979

به "تقدیر استاندار ویژه خوزستان و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر استاندار ویژه خوزستان و ستاد استانی مدیریت کرونا از شرکت فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید