تلویزیون هوشمند تی سی ال با لوازم منزل تعامل می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شرکت چینی تی سی ال از فراوری تلویزیون های هوشمندی در سال 2020 خبر داده که دارای یک کنسول مرکزی هستند و می توانند با لوازم منزل تعامل نمایند.

تلویزیون هوشمند تی سی ال با لوازم منزل تعامل می نماید

جهت دریافت خدمات هزینه نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایچ، تی سی ال که پیش از این خدماتی مانند دستیار صوتی هوشمند و بعضی امکانات چندرسانه ای خاص را به تلویزیون های تولیدی خود افزوده بود، حالا می خواهد در سال 2020 تلویزیون های خود را هر چه بیشتر هوشمند کند.

تی سی ال در بیانیه ای که بدین منظور منتشر نموده، آورده است: فناوری در حال تغییر شکل دادن دنیای اطراف ماست و محصولات هوشمند زندگی ما را دگرگون نموده اند. تی سی ال نیز کوشش دارد در این تجربه سهیم باشد و مبنای پیشرفت در این زمینه تحولاتی است که در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء اتفاق افتاده است.

در ادامه این بیانیه از ارتقای تلویزیون های تی سی ال به گونه ای خبر داده شده که هوش مصنوعی آنها بیش از پیش در مقایسه با رقبا افزایش یابد. همچنین برقراری ارتباط میان تلویزیون های این شرکت و لوازم مختلف منزل بیش از گذشته ارتقاء می یابد. تی سی ال جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه ننموده و وعده داده که در سال 2020 در این زمینه به طور مفصل اطلاع رسانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 670

به "تلویزیون هوشمند تی سی ال با لوازم منزل تعامل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون هوشمند تی سی ال با لوازم منزل تعامل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید