توافق دوجانبه بارسلونا و ویدال برای فسخ قرارداد، هافبک شیلیایی در آستانه حضور در تست پزشکی اینتر

به گزارش مجله کوروش بزرگ، باشگاه بارسلونا انتها با درخواست هافبک شیلیایی اش برای فسخ قرارداد با توافق دوجانبه رضایت داد و او به زودی راهی ایتالیا خواهد شد.

توافق دوجانبه بارسلونا و ویدال برای فسخ قرارداد، هافبک شیلیایی در آستانه حضور در تست پزشکی اینتر

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش منابع خبری در ایتالیا، مذاکرات آرتورو ویدال و باشگاه بارسلونا برای فسخ قرارداد با توافق دو جانبه، شب گذشته (سه شنبه) به سرانجام رسید و باشگاه کاتالان به هافبک شیلیایی خود اجازه داد که به عنوان بازیکن آزاد به تیم بعدی اش ملحق گردد.

ویدال 33 ساله یکی از بازیکنانی است که در فهرست بازیکنان مازاد سرمربی جدید تیم، رونالد کومان قرار گرفته اند. از دو تیم اینتر و یوونتوس به عنوان مشتریان او یاد می گردد، اما به نظر می رسد که اینتر در آستانه جذب این بازیکن ملی پوش واقع شده است و او به سرمربی سابقش آنتونیو کونته ملحق خواهد شد.

طبق گزارش شبکه اسپورت مدیاست، ویدال پس از توافق با بارسلونا، قرار است ظرف امروز و فردا وارد ایتالیا گردد تا تست پزشکی تیم فوتبال اینتر را انجام دهد. این شبکه همچنین اعلام نموده است ویدال برای جلب رضایت بارسلونا به منظور فسخ قراردادش در فاصله یک سال به سرانجام آن حاضر شده قید کل حقوق یک سال به جامانده از قراردادش را بزند.

ویدال پیش از این با اینتری ها به توافق رسیده بود که به موجب آن تیم ایتالیایی با او قراردادی 2 ساله با امکان تمدید برای سال سوم خواهد بست و به ازای هر سال از این قرارداد شش میلیون یورو به علاوه پاداش های مرتبط با عملکرد خواهد پرداخت. او با رفتن به اینتر به آنتونیو کونته ای ملحق می گردد که در فاصله سال های 2011 تا 2014 او را تمرین می داد. کونته فصل گذشته هم خواستار جذب ویدال بود، اما بارسلونا حاضر به فروشش نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1261

به "توافق دوجانبه بارسلونا و ویدال برای فسخ قرارداد، هافبک شیلیایی در آستانه حضور در تست پزشکی اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق دوجانبه بارسلونا و ویدال برای فسخ قرارداد، هافبک شیلیایی در آستانه حضور در تست پزشکی اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید