تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بر اساس نظر خبرنگاران خودرویی اروپا، تویوتا یاریس خودرو سال اروپا شد.

تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور خیلی ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرنگاران - مراسم خودرو سال اروپا که هر ساله پیش از آغاز نمایشگاه خودرو ژنو و با حضور خبرنگاران خودرویی و مدیران صنعت خودرو برگزار می شد، سال جاری به دلیل کرونا به صورت آنلاین برگزار گردید.

سال جاری هم نمایشگاه خودرو ژنو به دلیل کرونا لغو شده است، اما برگزارنمایندگان آن امیدوار هستند سال آینده با فروکش کردن بحران کرونا، بتوانند آن را پس از دو سال برگزار نمایند.

نسل جدید تویوتا یاریس، همراه خودروهای کوپرا فورمنتور، سیتروئن سی چهار ،فیات پانصد، لندروور دیفندر، اشکودا اکتاویا و فولکس واگن آی دی سه، به مرحله نهایی خودرو سال 2021 اروپا راه یافته بودند.

نسل چهارم یاریس ترکیبی کامل از نسل قبلی است و توانسته است نظر بسیاری از خبرنگاران خودرو در دنیا را به عنوان یک خودرو شهری جلب کند.

هیئت انتخاب خودرو سال اروپا، شامل 59 روزنامه نگار خودرو از 22 کشور اروپایی بودند.

به گزارش خبرنگاران، در مراسم خودرو سال 2021 اروپا، تویوتا یاریس 266، فیات 500 جدید 240، کوپرا فورمنتور 239، فولکس واگن آی دی سه 224، اشکودا اکتاویا 199،لندروو دیفندر 164 و سیتروئن سیه چهار 143 امتیاز بدست آورند.

لازم به ذکر است پژو 208 سال گذشته خودرو سال اروپا شده بود.

خودروی سال اروپا نام جایزه ای است که از سال 1964 هرساله برگزار می گردد. برگزارنمایندگان فعلی این مراسم از کشورهای ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا، هلند، فرانسه، آلمان و سوئد هستند.

این مسابقه دارای کلاس بندی یا دسته بندی نیست. هیئت داوران که شامل خبرنگاران دنیای خودرو هستند و ملیت یکی از کشورهای اروپایی را دارند، به خودروها رأی می دهند که البته تعداد نمایندگان از یک کشور بستگی به بازار فروش و صنعت خودروسازی آن کشور دارد. به عنوان مثال، هیئت داوران سال 2012 شامل 59 عضو بود که این اعضاء از 23 کشور انتخاب شده بودند.

منبع: بیت ران
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1559

به "تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا یاریس خودرو سال 2021 اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید