تکواندوکار قمی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، محمدرضا شعبانی ملی پوش قمی تیم ملی پاراتکواندو کشور راهی مسابقات آسیایی کره جنوبی شد.

تکواندوکار قمی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد

از سفر با مسافرت به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران از قم، هیئت تکواندو استان در بخش های پومسه و کیوروگی پیروز شده از سال 92 تا به امروز نمایندگانی را در سطح مسابقات مختلف داشته باشد که این امر سبب پیشرفت چشمگیر این هیئت در سطح ملی شده است.

در بخش پومسه علی نادعلی سال گذشته در چند مسابقه برای استان قم افتخارآفرینی کرد و در کیوروگی علی چهره قانی و محمد صفایی پیروز به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده اند.

اما حالا در کسب سهمیه پاراتکواندو این هیئت نماینده دیگر را در تیم ملی خواهد داشت که به همراه تیم ملی کشورمان راهی مسابقات آسیایی خواهد شد.

محمدرضا شعبانی که در پیکارهای قهرمانی کشور پاراتکواندو با درخشش برابر تمامی حریفان پیروز پیراهن تیم ملی را بر تن کند، با نظر کادر فنی به اردوهای تیم ملی این رشته دعوت شد.

در وزن 44 کیلوگرم به همراه تیم ملی پاراتکواندو کشورمان شعبانی به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام شد تا شهر چانچئون کره برابر حریفان خود به روی شیاب چانگ برود.

هوگو پوشان زیادی از سراسر قاره کهن به سومین دوره مسابقات آسیایی می آیند تا شانس خود را برای کسب مدال محک بزنند و تیم ملی پاراتکواندو کشورمان متشکل از تکواندوکاران اوزان 42 و 44 کیلوگرم با هفت ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

رقابت های آسیایی پاراتکواندو از روز دهم تیرماه در حالی استارت می خورد که تیم ملی کشورمان با ترکیب سعید صادقیان پور، محمدرضا شعبانی، محمود جعفر زاده، احمد نریمانی، سجاد جوانبخت، مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی راهی مسابقات شده است.

راهنمایی تیم ملی پاراتکواندو ایران در این دوره از مسابقات آسیایی بر عهده پیغام خانلرخانی است و مهدی احمدی نیز مربی این تیم محسوب می گردد، ضمن اینکه مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 695

به "تکواندوکار قمی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار قمی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید