مسابقات کشتی قهرمانی آسیا رنکینگی نیست

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا که روزهای پایانی ماه جاری و اوایل اسفند ماه در هندوستان برگزار می گردد، مسابقه رنکینگی اتحادیه جهانی نیست.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا رنکینگی نیست

برای سفر با قیمت تور پوکت خرداد 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه پیش از این عنوان شده بود مسابقات قهرمانی آسیا نیز یکی از رقابت های سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای است، فاطمه درخشانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در جواب به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر این موضوع بیان کرد که رقابت های دهلی رنکینگی نیست، اما امتیازش در رقابت های المپیک 2020 توکیو موثر است.

همانطور که امتیاز مسابقات دنیای 2019 نورسلطان نیز در المپیک 2020 تاثیر داشت. البته پیکارهای دنیای 2019 اولین مرحله گزینشی المپیک پیش رو محسوب می شد، اما مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان، نه رنکینگی است و نه گزینشی المپیک.

مسابقه رنکینگی، جام پلیکونه ایتالیا بود که تیم منتخب آزاد ایران در آن شرکت کرد و همچنین رقابت های زیلکوفسکی و پیتلانسکی که خرداد ماه در دو رشته آزاد و فرنگی در لهستان برگزار می گردد.

دو مسابقه گزینشی مخصوص آسیایی ها در فروردین ماه (محل برگزاری نامعلوم) و همچنین مخصوص همه دنیا در اردیبهشت ماه در بلغارستان پیش روی کشتی گیران خواهد بود.

بعد از اینکه اعلام شد به دلیل انتشار ویروس کرونا، به احتمال فراوان میزبانی مسابقات گزینشی آسیایی ها از چین گرفته خواهد شد، هنوز تعیین نیست که میزبانی این رقابت ها به چه کشوری داده خواهد شد.

نناد لالوویچ از شانس بیشتر قزاقستان، ازبکستان و کره جنوبی به این منظور خبر داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 681

به "مسابقات کشتی قهرمانی آسیا رنکینگی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی قهرمانی آسیا رنکینگی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید