جایزه ویژه خبرنگاران در دستان برنده

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مهلت شرکت در مسابقه اینستاگرامی من و مهر و دانشگاه خبرنگاران در تاریخ بیست وپنجم مهر به خاتمه رسید و درنهایت تعداد 238 عکس با حال وهوای مهر و درس و دانشگاه در اینستاگرام خبرنگاران نمایش داده شد. تماشای عکس های دانشجوهای دانشگاه های مختلف برایمان امیدبخش و شاد کننده بود؛ از سلفی دسته جمعی در حیاط دانشگاه تا یادگاری با سردر دانشگاه و چرت زدن سر کلاس و عکاسی از برگ های خزان نموده است.

جایزه ویژه خبرنگاران در دستان برنده

همان طور که قول داده بودیم قرعه کشی روز دوشنبه 4 آبان ماه در محل دفتر خبرنگاران انجام شد؛ رقم یکان و دهگان و صدگان شماره های برنده، یک به یک با قرعه تعیین شدند. این هم اسامی برندگان این مسابقه:

1- آقای محمدرضا م. دانشجوی دانشگاه غزالی قزوین، برنده یک دستگاه آیفون6

2- مهتا ک. دانشجوی دانشگاه امیرکبیر، برنده یک بلیط رفت وبرگشت با مبدا و مقصد دلخواه

3- خانم مریم حیدری دانشجوی دانشگاه شیراز، برنده 200,000 تومان اعتبار خرید بلیط هواپیما

یکشنبه هفدهم آبان در دفتر خبرنگاران میزبان محمدرضا م. بودیم. بعد از بازدید و معرفی بخش های مختلف خبرنگاران ، نیما قاضی، قائم مقام تجارت الکترونیک خبرنگاران جایزه برنده اول را تقدیم کرد. محمدرضا که دانشجوی حسابداری است، گفت به وسیله دوستش از آگهی مسابقه اینستاگرامی خبرنگاران باخبر شده و بعد از تماشا آگهی حدود صد عکس مختلف گرفته و با مشورت دوستش، درنهایت همین عکسی را فرستاده که بعدا برنده شده است. پشتکار و توجه محمدرضا برایمان الهام بخش بود. محمدرضا ادامه داد که آگهی استخدام در خبرنگاران را دیده و اگر موقعیت شغلی متناسب موجود باشد، دوست دارد در خبرنگاران همکارمان باشد. در خاتمه بعد از گپ وگفتی کوتاه، اوبا آیفون به خانه رفت و ما هم برگشتیم پشت میز کارمان!

اگر می خواهید مستقیماً از آگهی های مربوط به مسابقات و جشنواره های خبرنگاران باخبر شوید، فرم سمت راست وبلاگ را پر کنید. منتظر خبرها و مسابقات بعدی خبرنگاران باشید.

منبع: علی بابا
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2387

به "جایزه ویژه خبرنگاران در دستان برنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ویژه خبرنگاران در دستان برنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید