جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ فیفا 22 همچنان در صدر

به گزارش مجله کوروش بزرگ، طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت Gfk، فیفا 22 صدرنشینی خود را در جدول پرفروش ترین بازی های هفته چهارم آذر ماه در بریتانیا حفظ کرده است.

جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ فیفا 22 همچنان در صدر

این بازی از کمپانی الکترونیک آرتز شاهد افزایش فروش 72 درصدی در این هفته بود که به این معنی است که برای سومین بار متوالی رتبه اول را در جدول فروش هفتگی کسب می کند. جایگاه دوم متعلق به کال آو دیوتی: ونگارد است که شاهد بهبود 43 درصدی فروش در این هفته بوده است. از طرفی همچنان در رتبه سوم، بازی ماریو کارت 8 دلوکس قرار گرفته است که همچنین با افزایش 15 درصدی موجه شده است. در واقع سه جایگاه اول نسبت به هفته قبل بدون تغییر مانده اند.

فروش بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز روی پلی استیشن 4 و 5 نیز فوق العاده بوده و با 200 عدد نسخه کمتر نسبت به ماریو کارت در جایگاه چهارم قرار گرفته است. بازی انحصاری سونی پس از عرضه تعداد بیشتری از کنسول پلی استیشن 5 قبل از کریسمس، 143 درصد افزایش فروش داشت. عرضه این کنسول ها همچنین باعث افزایش فروش بازی Ratchet & Clank: Rift Apart نیز شده که این هفته در رتبه 11 قرار گرفته است.

در نزدیکی اسپایدرمن و در جایگاه پنجم، بازی امانگ آس، اثر مستقل و پیروز استودیوی اینراسلاث این هفته از طریق ماسیموم گیمز به صورت فیزیکی عرضه شد. تا به امروز 39 درصد از فروش آن روی نینتندو سوییچ، 24 درصد روی پلی استیشن 4، 20 درصد روی ایکس باکس و 17 درصد روی پلی استیشن 5 بوده است.

به طور قابل توجهی، این بازی دیگر عرضه فیزیکی بزرگ هفته یعنی Grand Theft Auto The Trilogy: Definitive Edition را شکست داد. نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس این مجموعه، این هفته در خرده فروشی ها عرضه شدند. این سه گانه در در ماه نوامبر به صورت دیجیتالی در دسترس قرار گرفته بود. گفتنی است که این نسخه فیزیکی سال نو روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. طبیعتا دلیل اصلی قرار گرفتن این ریمستر در جایگاه ششم، بازخوردهای ضعیفی بوده که از طرفداران و منتقدان دریافت کرده است. با این حال 67 درصد از فروش فیزیکی این سه گانه مربوط به نسخه پلی استیشن 4 است و مابقی آن مربوط به ایکس باکس می شود.

بازی بزرگ و نو هفته گذشته هیلو: اینفینیت از مایکروسافت بود که در رتبه چهارم جدول فروش فیزیکی بریتانیا قرار گرفت. این هفته، نسخه فیزیکی بازی با 62 درصد کاهش فروش روبرو شده و به رتبه 20 سقوط کرده است. این ارقام با فروش دیجیتالی یا کاربران گیم پس متفاوت هستند و شایان ذکر است که حالت چند نفره بازی به صورت رایگان عرضه شده است.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 18 دسامبر (27 آذر 1400) مشاهده کنید.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
فیفا 2211
کال آو دیوتی: ونگارد22
ماریو کارت 8 دلوکس33
اسپایدرمن: مایلز مورالز49
امانگ آس5-
Grand Theft Auto: The Trilogy Definitive Edition6-
ماینکرفت (نسخه سوییچ)78
جاست دنس 202285
Pokémon: Brilliant Diamond96
Animal Crossing: New Horizons107

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2097

به "جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ فیفا 22 همچنان در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ فیفا 22 همچنان در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید