جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو ، از صفحه نمایش منحنی تا پشتیبانی از اینترنت 5G

به گزارش مجله کوروش بزرگ، جدیدترین تصاویر و اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند جدید وان پلاس موسوم به وان پلاس 7 پرو نشان می دهد که این گوشی ویژگی هایی مشابه با جدیدترین گوشی سامسونگ دارد. به عبارت دیگر این گوشی دارای نمایشگری با لبه های منحنی است.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو ، از صفحه نمایش منحنی تا پشتیبانی از اینترنت 5G

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، عکس های فاش شده از این گوشی که البته غیر رسمی هستند نشان می دهند که وان پلاس 7 پرو فاقد هر نوع دوربین جلو روی صفحه نمایش است.

این تصاویر مرتبط با گوشی وان پلاس دیروز در وب سیت چینی ویبو افشا شده است. در دو تصویر بارگذاری شده در این وب سایت بعضی مشخصات سخت افزاری و ظاهری قابل مشاهده است. شرکت وان پلاس در سال 2014 روند ساخت گوشی های هوشمند را شروع کرد و طی مدت زمان کوتاه فعالیت خود محبوبیتی چشمگیر به دست آورده است. این تلفن ها قیمت های بسیار کمتری نسبت به آیفون و گلکسی S دارند اما به لحاظ کاربرد شباهت های زیادی به این محصولات دارند.

افزون بر فروش وان پلاس 7، انتظار می رود شرکت وان پلاس به زودی در حوزه اینترنت 5G نیز سرمایه گذاری ویژه ای نموده و یک گوشی اختصاصی که از نسل پنجم اینترنت حمایت کند را روانه بازار کند. بر همین اساس است که برآورد می گردد این گوشی همان گوشی باشد. به طور کلی ویژگی های وان پلاس 7 پرو شامل این موارد است:

-پشتیبانی از اینترنت 5G

-صفحه نمایش نازک و 6.7 اینچی

-دارای یک پردازنده اسنپدراگون 855

-دارای 8 گیگابایت رم

-برخوردار از یک دوربین سه بعدی با دوربین 48، 16 و 8 مگاپیکسلی

منبع: انتخاب
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 171

به "جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو ، از صفحه نمایش منحنی تا پشتیبانی از اینترنت 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو ، از صفحه نمایش منحنی تا پشتیبانی از اینترنت 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید