جنگ مجیدی با قلعه نویی فقط برای 3 امتیاز نیست!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورتی که تیمش فردا برابر گل گهر سیرجان شکست نخورد به رکورد امیر قلعه نویی در تاریخ لیگ برتر می رسد.

جنگ مجیدی با قلعه نویی فقط برای 3 امتیاز نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان فردا (یکشنبه) در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت. فارغ از جذابیت های رقابت دو تیم مدعی، برای علاقه مندان به فوتبال تقابل دوباره فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی مهمترین اتفاق این مسابقه است، اما یک اتفاق دیگر به جذابیت های این بازی اضافه نموده است که حساسیت های آن را دوچندان خواهد نمود.

استقلال با راهنمایی مجیدی در 20 هفته از بیست ویکمین دوره لیگ برتر شکستی را تجربه ننموده است که یک رکورد برای سرمربی جوان آبی پوشان محسوب می گردد، اما رکورد شکست ناپذیری یک مربی در لیگ برتر در اختیار امیر قلعه نویی است. او در لیگ دهم با سپاهان از هفته هشتم تا بیست وهشتم مسابقات شکست نخورد تا 21 هفته بدون شکست را در پفراینده کاری خود داشته باشد.

اگر استقلال برابر گل گهر شکست نخورد مجیدی به رکورد قلعه نویی می رسد و اگر در ملاقات برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست ودوم به فرایند شکست ناپذیری اش ادامه دهد به تنهایی رکورددار خواهد شد. بنابراین، ملاقات فردا برای مجیدی و قلعه نویی تنها یک رقابت ساده برای کسب سه امتیاز نیست و چیزی فراتر از آن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2131

به "جنگ مجیدی با قلعه نویی فقط برای 3 امتیاز نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ مجیدی با قلعه نویی فقط برای 3 امتیاز نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید