دستاورد مهم قلعه نویی: شادی شفر و جشن ایسلندی پرسپولیس!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به گونه ای شادمان است که انگار تیمش جام قهرمانی را به دست آورد. البته سپاهان همچنان شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی اما در خصوص شکست مقابل استقلال و تساوی برابر پرسپولیس طوری صحبت می نماید و تیم مقابل را به گونه ای به تمسخر می گیرد که انگار سپاهان قهرمان شده و حالا وقتش است که برای دیگر تیم های مدعی کری بخواند. قلعه نویی بعد از صحبت هایی که در خصوص شادی شفر و استقلالی ها بعد از پیروزی در اصفهان انجام داد، حالا به تساوی خانگی اشاره می نماید: تیم ما خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارد. سپاهان سال های گذشته شرایط خوبی نداشت اما الان طوری شد که بعضی تیم ها وقتی با ما مساوی می نمایند جشن قهرمانی می گیرند. وقتی ما را می برند هم انگار قهرمان آسیا شده اند. این بزرگترین دستاورد سپاهان است. در هفته های گذشته دو مشکل داشتیم. یکی اینکه بدشانس بودیم که توپ هایمان به گل تبدیل نشد و دیگری اینکه کم شانس بودیم که با کمترین موقعیت حریف گل خوردیم. در بازی با ذوب آهن، فولاد و نساجی باید در نیمه اول کار حریف را تمام می کردیم. شاید موقعیت های گل ما در بازی های قبلی بیشتر از بازی با سایپا بود اما در آن بازی توپ هایمان وارد دروازه شد. شما می بینید که بعضی تیم ها وقتی با ما مساوی می نمایند جشن ایسلندی می گیرند!

دستاورد مهم قلعه نویی: شادی شفر و جشن ایسلندی پرسپولیس!

سرمربی سپاهان در حالی از جشن ایسلندی پرسپولیسی ها بعد از تساوی با تیمش صحبت می نماید که قرمزپوشان پایتخت همواره و بعد از بازی هایشان به خاطر تشکر از طرفداران، تشویق ایسلندی انجام می دهند. مخصوصا زمانی که طرفداران زیادی به استادیوم آمده باشند که در بازی با سپاهان، بیش از 80 هزار طرفدار به آزادی رفته بودند. به هر حال، از صحبت های قلعه نویی می گردد اینطور برداشت کرد که واکنش تیم های مقابل بعد از بازی برای این سرمربی خیلی مهم است و حتی آن را یک دستاورد می داند. امیر قلعه نویی درباره دلیل احضارش به کمیته انضباطی هم شرح می دهد: این دوستان می گویند چرا کنفرانس بعد از بازی نرفتم. شما خودتان را به جای من بگذارید 90 دقیقه به من توهین کردند، خوب است من هم بگویم کادو می کنم و به خانواده هایشان تقدیم می کنم. وقتی توهین می کردند به سینه ام زدم و گفتم خیلی ممنون. شما گزارشگر بازی را ببینید، این آدم خدا را در نظر گرفته و این طور گزارش نموده؟ بعد از فحاشی ها ببینید چه می گفت. چرا عدالت را در نظر نمی گیریم. 90 دقیقه به من و خانواده ام توهین نمایند و به سینه ام بزنم کار بدی است؟ یک تیمی که بالای 100 میلیارد هزینه نموده و همه جور حمایت را هم دارد اگر از آنها 5 گل بخوریم خوب است؟ ما با شرافت بازی کردیم. در بازی استقلال تهران و استقلال اهواز روز پاک فوتبال بود، کریم بوستانی 10 سال بعد همکار من شد. همین کریم بوستانی در مقابل استقلال خوزستان از تیم من مساوی گرفت. از کریم ملاحی سوال کنید تیم ما مقابل تیم آنها به میدان رفت و ما چه روزی را رقم زدیم. چرا اینها را نشان نمی دهید؟ جایی که امیر قلعه نویی آمده به خاطر صداقت و معرفتش توهین شنیده حتی از خودی ها، ولی خدا را در نظر گرفته است.

قلعه نویی مدتی است که به بودجه باشگاه های دیگر هم می پردازد. این در حالی است که همواره سپاهان یکی از پرهزینه ترین تیم های لیگ رجحان بوده: با سند می گویم که از نظر بودجه ای 3 تیم هستند که بالای 100 میلیارد تومان هزینه کردند. یک تیم دیگر هم هست که از ما بیشترخرج نموده اما تقریبا با ما یکسان است. از نظر هزینه سپاهان پنجمین تیم است. من از سازمان لیگ می خواهم قرارداد بازیکنان و مربیان را در بیاورند و منتشر نمایند. با سند می گویم 4 تیم بیشتر از ما خرج کردند. چرا نمی گویم پدیده و پارس جنوبی اینقدر هزینه نموده؟ با توجه به این بودجه عملکردمان خوب بوده. الان در لیگ شانس قهرمانی داریم و در حذفی هم به نیمه نهایی رسیدیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به شرایط فوتبال در گذشته، ادامه می دهد و بار دیگر به تعریف از خود و عملکردش می پردازد: استقلال و پرسپولیس در گذشته عشق بود و پول زیادی در آن پیدا نمی کردید. الان اما الحمدا... صد میلیارد تومان هزینه می نمایند. ما زمانی که صد میلیون تومان پول در باشگاه استقلال نبود، تیم را پنجاه و پنجم دنیا کردیم. با دست خالی به موفقیت رسیدیم، الان اما بالای صد میلیارد تومان هزینه می گردد و شرایط خیلی بهتر است.

670-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 182

به "دستاورد مهم قلعه نویی: شادی شفر و جشن ایسلندی پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد مهم قلعه نویی: شادی شفر و جشن ایسلندی پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید