حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست

به گزارش مجله کوروش بزرگ، یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که اعمال محدودیت های شدید و احتمالا تعطیلی دو هفته ای بعضی از استان های کشور به معنای فراهم شدن فرصتی برای مسافرت مردم نیست بلکه این ایام برای کاهش موارد شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال است.

حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر اعمال محدودیتهایی در سراسر کشور از اول آذرماه گفت: این محدودیتها به معنای مسافرت مردم نیست، دولت این محدودیتها را برای جلوگیری از انتقال بیشتر کرونا اعمال می نماید و مردم با رعایت آن باید از گسترش بیشتر کرونا جلوگیری نمایند نه اینکه این ایام را همچون فرصتی برای سفر بدانند.

وی با بیان اینکه کرونا سن و سال نمی شناسد، اضافه کرد: شرایط به گونه ای شده که کل کشور و دنیا درگیر این ویروس شده و عزیزانی را از دست داده است، این بدان معناست که باید پروتکل ها را رعایت کرد و تصور نکنیم که به دلیل سن و سال به کرونا مبتلا نمی شویم.

نماینده آمل در مجلس ادامه داد: اگر دولت دو هفته بعضی شهرها را تعطیل کرد نباید مردم آن را فرصتی برای سفر به خصوص استانهای شمالی قلمداد نمایند چون امکانات ما به اندازه جمعیت استان است و نمی توانیم سرویس دهی مناسب داشته باشیم.

حاجی پور شرح داد: جمعیت استان مازندران 3 میلیون و 300 نفر است که به اندازه آن امکانات مختلف اعم از خدماتی و بهداشتی و درمانی از دولت دریافت می نماید. وقتی در این ایام محدودیت هایی اعمال می گردد و افراد بخواهند به سفر بروند ممکن است ناقل بی علامت بوده و بسیاری را به کرونا مبتلا نموده که این مسائل زیادی را به وجود می آورد پس از مردم می خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و دولت نیز تمهیداتی بیندیشد؛ در خانه بمانید تا گسترش کرونا کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1369

به "حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید