تاکید فرماندار ری بر ضرورت اقدامات پژوهشی و تخصصی برای نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرگزاری خبرنگاران-فرماندار ویژه شهرستان ری بر ضرورت اقدامات پژوهشی و تخصصی برای نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی تاکید نمود.

تاکید فرماندار ری بر ضرورت اقدامات پژوهشی و تخصصی برای نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری گفت: در شورای فرهنگ عمومی با نظرات کارشناسی برای مراسمات و برنامه های مختلف فرهنگی شهرستان ری تصمیم گیری میگردد که در این خصوص میتوان به برگزاری شایسته تمامی مراسمات مذهبی و ملی بویژه در ایام بیماری کرونا در شهرستان اشاره نمود.

وی اضافه نمود: حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان چندین استان در شهرستان ری و بازدید از محل های مذهبی، تاریخی، باستانی و فرهنگی شهرستان، بیانگر ظرفیت های غنی ری در حوزه فرهنگ است که بایستی با اقدامات اثرگذار همانند راه اندازی موزه ری شناسی، به تاریخ شهرستان ری توجه ویژه گردد.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی بعنوان اولویت فرهنگی، نیازمند اقدامات پژوهشی و تخصصی است تا بتوان با بهره گیری از ظرفیت های موجود و با برنامه ریزی منسجم، زمینه آشنایی بیش از پیش جهان با شهر هفت هزار ساله ری و پاسداری از هویت فرهنگی زکریای رازی در شهرستان ری را فراهم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در سرانجام اظهار کرد: مراسمات پیش رو از جمله بزرگداشت یوم الله 13 آبان و هفته کتابخوانی بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی در شهرستان ری برگزار خواهد شد و همه دستگاه ها و ادارات شهرستان همکاری و همراهای لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1910

به "تاکید فرماندار ری بر ضرورت اقدامات پژوهشی و تخصصی برای نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرماندار ری بر ضرورت اقدامات پژوهشی و تخصصی برای نامگذاری روز ری و بزرگداشت رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید