حاشیه دیدار تراکتورسازی-پرسپولیس، طبقه اول استادیوم در آستانه پُر شدن، کری پرشورها برای شاگردان کالدرون

به گزارش مجله کوروش بزرگ، طبقه اول استادیوم یادگار امام (ره) تبریز در آستانه دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در آستانه پُر شدن واقع شده است.

حاشیه دیدار تراکتورسازی-پرسپولیس، طبقه اول استادیوم در آستانه پُر شدن، کری پرشورها برای شاگردان کالدرون

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های تراکتور و پرسپولیس از ساعت 17:45 امروز (آدینه) پر هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

از حدود ساعت 12 ظهر طرفداران تراکتور در مقابل درهای ورزشگاه یادگار تبریز تجمع نموده و منتظر باز شدن درهای ورزشگاه بودند.

طبق اعلام باشگاه تراکتور، قرار بود درهای ورزشگاه از ساعت 13 به روی طرفداران باز گردد که این اتفاق هم افتاد و طرفداران وارد ورزشگاه شدند.

بلیت فروشی این دیدار به صورت الکترونیکی صورت گرفته و طرفدارانی که از سامانه مخصوص باشگاه تراکتور بلیت خریداری نموده اند، به وسیله گیت های مخصوص این باشگاه وارد ورزشگاه می شوند.

تعداد نسبتاً زیادی از طرفداران که پیروز به خرید بلیت الکترونیکی نشده اند، در مقابل در ورودی حضور دارند و می خواهند وارد ورزشگاه شوند. با این حال، به این افراد فعلاً اعلام شده که چون بلیت نگرفته اند، نمی توانند وارد ورزشگاه شوند

طبقه اول ورزشگاه به سرعت در حال پُر شدن است و طرفداران در حال آمدن به سمت سکوهای طبقه دوم هستند.

طرفداران تراکتور از شهرستان های اطراف هم در حال رساندن خود به تبریز هستند. همین موضوع باعث شده که در جاده های منتهی به تبریز ترافیک نسبتاً سنگینی به وجود بیاید.

اتوبوس های شرکت واحد از نقاط مختلف شهر تماشاگران تراکتور را به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز می رساند.

با نزدیک شدن به زمان شروع بازی ترافیک در راه های منتهی به ورزشگاه در حال افزایش است.

در سطح شهر تبریز، خودروهای مختلفی دیده می گردد که با پرچم تراکتور در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند. بعضی از آنها از صبح امروز هم با حضور در بعضی معابر شهر، دور هم جمع شده و برای پرسپولیس کری خوانده بودند.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 381

به "حاشیه دیدار تراکتورسازی-پرسپولیس، طبقه اول استادیوم در آستانه پُر شدن، کری پرشورها برای شاگردان کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار تراکتورسازی-پرسپولیس، طبقه اول استادیوم در آستانه پُر شدن، کری پرشورها برای شاگردان کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید