حضور بعضی فرنگی کاران جوان در هر دو میدان آسیایی و جهانی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، حمید باوفا در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه استارت تیم کشتی فرنگی جوانان از اوایل سال با حضور در تورنمنت بین المللی گرجستان زده شد، گفت: برنامه های ما برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و سپس مسابقات جهانی شروع شده اما فاصله زمانی اندک بین این دو رویداد مهم بین المللی باعث شده تا ما به فکر بهترین راه چاره و تدبیر در ارنج تیمی باشیم.

حضور بعضی فرنگی کاران جوان در هر دو میدان آسیایی و جهانی

وی توضیح داد: به همین دلیل در نظر داریم با رویکرد فنی و شناخت دقیق از توان بچه ها در بعضی از اوزان با یک ملی پوش در رقابتهای آسیایی و دنیای شرکت کنیم. ضمن اینکه در بعضی از اوزان هم نفرات متفاوتی را در ترکیب تیم های اعزامی به این دو رویداد خواهیم داشت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان ادامه داد: در مجموع کار بسیار سختی را در دو میدان آسیایی و دنیای پیش رو داریم، چراکه نتایج درخشان و مطلوب بچه های ما در میادین بین المللی رسمی و مهم باعث شده تا تمامی رقبای اصلی با حساسیت و ریزبینی خاصی به بررسی تیم ایران بپردازند. مطمئن باشید عملکرد تمامی فرنگی کاران ما زیر ذره بین حریفان قرار گرفته است که همین موضوع باعث خواهد شد کار بسیار سختی را در میادین آینده پیش رو داشته باشیم.

باوفا در انتها خاطر نشان کرد: نقطه قوت فرنگی کاران ما این است که این بچه ها علاوه بر انگیزه و توان بالای فنی، به خوبی می دانند در تیم قهرمان دنیا حضور دارند و با تمام وجود به این مساله واقفند. در نتیجه با روحیه و توان روحی بسیار بالایی به میدان می روند، چون می دانند در ترکیب بهترین تیم دنیا کشتی می گیرند و باید از این صندلی دفاع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 183

به "حضور بعضی فرنگی کاران جوان در هر دو میدان آسیایی و جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بعضی فرنگی کاران جوان در هر دو میدان آسیایی و جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید