دادستان های آمریکا خواهان لغو توسعه اینستاگرام برای بچه ها شدند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دادستان کل 40 استان از مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک خواسته اند تا برنامه های خود برای راه اندازی نسخه اینستاگرام مخصوص کاربران کمتر از 13 سال را رها کند.

دادستان های آمریکا خواهان لغو توسعه اینستاگرام برای بچه ها شدند

آنها در نامه ای نوشته اند: استفاده از شبکه های اجتماعی به سلامت بچه ها آسیب می رساند زیرا آنها نمی توانند چالش های داشتن یک حساب کاربری را کنترل نمایند. علاوه بر آن فیس بوک قبلاً هم در حفاظت از سلامت بچه ها در پلتفرم هایش شکست خورده است.

علاوه بر 40 استان گفته شده، دادستان کل منطقه کلمبیا و بعلاوه 3 منطقه دیگر هم این نامه را امضا نموده اند.

یک سخنگوی فیس بوک خاطرنشان کرد: این شرکت به تازگی مشغول آنالیز یک نسخه از اینستاگرام برای بچه ها است و نسبت به نشان ندادن هرگونه تبلیغات برای افراد کمتر از 13 سال متعهد است.

بعلاوه این شرکت موافق است که هرگونه نسخه از اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس باید ایمنی و حریم شخصی این عده از کاربران را در اولویت قرار دهد. علاوه بر آن فیس بوک با کارشناسان رشد کودک، ایمنی و سلامت ذهنی کودک در این زمینه مشورت می نماید.

در این میان مائورا هیلی دادستان کل استان ماساچوست در پیامی توئیتری نوشت اینستاگرام بچه ها یک کوشش شرم آور برای سواستفاده و دستیابی به سود به وسیله افراد ضعیف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1800

به "دادستان های آمریکا خواهان لغو توسعه اینستاگرام برای بچه ها شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان های آمریکا خواهان لغو توسعه اینستاگرام برای بچه ها شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید