داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - محمد گذرآبادی، مهدی نادری و نیما عباسپور به عنوان اعضای هیات داوران بخش فیلمنامه، چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را همراهی می نمایند.

داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، محمد گذرآبادی، مهدی نادری و نیما عباسپور فیلمنامه های راه یافته به مسابقه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را داوری خواهند کرد.

محمد گذرآبادی

محمد گذرآبادی متولد 1345 نویسنده، مترجم و مدرس دانشگاه است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر تهران است و تا به امروز ترجمه کتاب های تخصصی سینمایی به ویژه در حوزه فیلمنامه نویسی نظیر داستان رابرت مک کی، سفر نویسنده کریستوفر ووگلر، عناصر فیلمنامه نویسی آروین بلیک، نگارش فیلمنامه داستانی چارلی موریتس، آناتومی داستان جان تروبی، کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلمنامه کوتاه کلودیا هانتر جانسون، سبک استعلایی در سینما پل شریدر و... را برعهده داشته است.

مهدی نادری

مهدی نادری متولد 1352 نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما است. سامورایی در برلین، افسانه شکارچیان گرگ، بدرود بغداد و قلب سیمرغ عنوان تعدادی از آثاری است که این هنرمند تا به امروز کارگردانی یا نویسندگی تهیه و تجربه ایفای نقش در آن ها را برعهده داشته است و فیلم بدرود بغداد او نیز پیروز به حضور در جایزه اسکار سال 2011 شد. وی همچنین تا به امروز عضویت در هیات های انتخاب و داوری جشنواره های مختلفی را عهده دار بوده است.

نیما عباسپور

نیما عباس پور متولد اسفند 1352 در تهران و فارغ التحصیل دوره آموزش فیلم سازی انجمن سینمای جوانان ایران است. وی تا به امروز عضو انجمن فیلم کوتاه ایران، هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران بوده است. همکاری با ماهنامه سینمایی فیلم به عنوان نویسنده از سال 1388، مسئولیت کارگاه فیلم نامه نویسی انجمن سینمای جوانان ایران، عضویت در هیات های انتخاب بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر، بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران در 5 دوره، ساخت 11فیلم کوتاه داستانی و تجربی و 4 مستند تلویزیونی و کسب جوایز مختلف در جشنواره های داخلی و خارجی را در کارنامه کاری خود دارد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با موضوع سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان 4 تا 7 اسفند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1572

به "داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید