ده هدیه مسافرتی برای فارغ التحصیلان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، چمدان پوسته صدفی

چمدان یکی از مشهورترین و سنتی ترین هدایای سفر است، اما همه کیف ها مثل هم فراوری نمی شوند. فارغ التحصیل خود را مجهز به چمدانی کنید که بعد از بسیاری از ماجراجویی ها و فرودگاه ها مثل همواره نو به نظر برسد. من همواره جنس پوسته صدفی را به فابریک ترجیح می دهم زیرا هم وسایلتان را در هنگام بارندگی خشک نگه می دارد و هم در فرودگاه ها از ضربه به دور می ماند. چمدان های AWAY هوادار زیاد دارند و در انواع سایزهای بزرگ و متوسط فراوری می گردد. این چمدان را می توانید با قیمت 450 دلار به عنوان هدیه مسافرت خریداری کنید.

ده هدیه مسافرتی برای فارغ التحصیلان

نقشه پارک های ملی

اگر فارغ التحصیلی شما یک دوچرخه سوار بزرگ است، نقشه پارک را به عشق طبیعت گردی آنها گره بزنید. این نقشه همه پارک های ملی را نشان می دهد و به راحتی می توان پارک ها و مسیرهای بازدید شده را روی آن ردیابی کرد. این نوع نقشه ها برای هدیه مسافرت عالی هستند.

کیف مسافرت با قفل RFID

به فارغ التحصیل خود یاری کنید یک کیف مسافرت خوب تدارک ببیند. این یکی از بهترین خریدهای آمازون است که تا حالا انجام داده ام. بازدید آن بیش از 3000 بوده و یکی از پرفروش ترین کیف ها است که برای هر چیزی از پاسپورت گرفته تا کلید ماشین جا دارد. همینطور دارای فناوری قفل RFID است که می تواند مانع هک کردن اطلاعات کارت اعتباری گردد. اما من این رنگ سبز را برای هدیه فارغ التحصیلی می پسندم.

هدفون های صدا خفه کن

زمانی که فارغ التحصیل شما می خواهد اولین سفر خارجی خود را داشته باشد هدیه سکوت بهترین هدیه مسافرت به او است. این هدفون های صدا خفه کن Bose گران هستند اما بهترین هدیه در متروهای شلوغ و پروازهای طولانی مدت با بچه های پرسروصدا می باشد.

کیف پشتی مسافرت

اگر شما ایده چمدان در سر دارید اما می خواهید کم هزینه سفر کنید، یک کوله پشتی همواره انتخاب خوب و درستی بوده است. من عاشق این کوله های کوچک طرح FAWN هستم. روی آن نوارهای دارد که آن را از یک کوله پشتی به کیف بغل تبدیل می نماید. پر از جیب است و قیمت آن کمتر از صد دلار است.

نگهدارنده چرمی پاسپورت

کارخانه J.CREW خیلی وقت است این نوع کاور پاسپورت را می فروشد و هنوز هم گزینه هدیه من است. یک نوع کاور کلاسیک و همواره مد با خرید عالی فقط هفده دلار به همراه چرم واقعی. همینطور می توانید به عنوان کارت هدیه مسافرت به کسی هدیه بدهید.

ژورنال شخصی مسافرت

اگر فارغ التحصیل شما عاشق نوشتن و طراحی است این ژورنال های ETSY بهترین هدیه مسافرت او هستند. شما می توانید کاور آن را خودتان به میل خود طراحی کنید.

نقشه علامت خور

به فارغ التحصیل خود یاری کنید نقشه علامت خور داشته باشد. این بهترین راه برای نگاه به سفرهای قبلی و کشورهایی است که بازدید نموده است.

کیف چرمی Weekender

یک چیز کلاسیک در خصوص این نوع کیف وجود دارد. این کیف همواره مد است و ارزش پولش را دارد. من آرزوی کیف Frye را داشتم و اگر قرار بود امروز فارغ التحصیل شوم چنین هدیه مسفرتی می خواستم.

منبع : travelchannel

منبع: گیتاگشت
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 588

به "ده هدیه مسافرتی برای فارغ التحصیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده هدیه مسافرتی برای فارغ التحصیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید