دومین بازیکن خروجی استقلال هم برگشت! ، جذب بازیکن برای استقلال از فهرست مازاد نکونام!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هافبک استقلال که در روزهای گذشته در پی جدایی از استقلال بود و حتی مذاکرات مثبتی نیز با فولاد داشت، پس از تماس جواد نکونام، به تمرینات تیم باز خواهد گشت تا آبی پوشان را در این فصل همراهی کند.

دومین بازیکن خروجی استقلال هم برگشت! ، جذب بازیکن برای استقلال از فهرست مازاد نکونام!

به گزارش خبرنگاران باشگاه استقلال روزهای عجیب و بی سابقه ای را تجربه می نماید. در شرایطی که آبی ها در هفته های گذشته در پی جدایی مسالمت آمیز با بازیکنان خود بودند تا با خالی شدن لیست نفرات بزرگسال خود بتوانند بازیکن نو خارجی جذب نمایند، ولی اکنون در حال بازگرداندن بازیکنان جدا شده هستند!

آبی ها روز شنبه و پس از توافق با رمضانی، جدایی این مهاجم را به صورت رسمی اعلام کردند. بازیکنی که بخش قابل توجهی از مطالبات خود را بخشید و حتی گفته می گردد با تراکتور نیز وارد مذاکره شده است ولی با تماس نکونام و درخواست وی، آرمان روز گذشته به تمرینات تیم بازگشت.

حالا این اتفاق عجیب برای یکی دیگر از بازیکنان تیم تکرار شده است. امید حامدی فر که در روزهای گذشته در پی جدایی از استقلال بود و حتی مذاکرات مثبتی نیز با فولاد داشت، پس از تماس جواد نکونام، به تمرینات تیم باز خواهد گشت تا آبی پوشان را در این فصل همراهی کند.

اهرا جواد نکونام به این نتیجه رسیده است که مدیریت باشگاه قادر به جذب بازیکن نو خارجی نیست و سرمربی آبی پوشان نیز میخواهد از تمام دارایی های فعلی خود نهایت استفاده را ببرد تا در ادامه این فصل عجیب و بی سابقه، با کمبود بازیکن روبرو نگردد.

این اتفاقات در شرایطی اتفاق افتاده که نکونام بارها به مدیریت باشگاه اعلام نموده است برای تقویت تیم نیازمند جذب بازیکن نو خارجی است ولی تا به امروز تنها یک بازیکن غیر ایرانی به نام منتظر محمد به تیم اضافه شده که گفته می گردد او نیز با تصمیم مدیریت باشگاه جذب شده و نه شخص نکونام.

بدیهی است که در فاصله یک روز تا برگزاری ملاقات استقلال برابر صنعت نفت، آبی پوشان شرایط عجیبی را تجربه می نمایند و به نظر می رسد باید منتظر مصاحبه توفانی آنها در میکسدزون ورزشگاه آبادان باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2332

به "دومین بازیکن خروجی استقلال هم برگشت! ، جذب بازیکن برای استقلال از فهرست مازاد نکونام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بازیکن خروجی استقلال هم برگشت! ، جذب بازیکن برای استقلال از فهرست مازاد نکونام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید