راه اندازی یک مرکز اقامتی برای گروه های تخصصی در چغازنبیل

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گفته مدیر پایگاه جهانی چغازنبیل یک مجموعه اقامتی در نزدیکی این سایت جهانی برای گروه های تخصصی راه اندازی می گردد.این مرکز اسناد تنها برای دانشجویان و گروه های علمی و تخصصی قابل بازدید خواهد بود.

راه اندازی یک مرکز اقامتی برای گروه های تخصصی در چغازنبیل

علیرضا رازقی، مدیر پایگاه جهانی چغازنبیل با بیان اینکه سایت اطلاع رسانی چغازنبیل و هفت تپه در روزهای آینده راه اندازی می گردد گفت:

یک مجموعه اقامتی در نزدیکی این سایت جهانی برای گروههای تخصصی راه اندازی می گردد. زمانی که به این پایگاه آمدم، هنوز سایت پایگاه چغازنبیل فعال نبود یکی از مهم ترین اقدامات راه اندازی و تکمیل این سایت است تا نه تنها اطلاع رسانی کند بلکه پایگاه اطلاعات علمی برای دانشجویان داخلی و خارجی نیز باشد. همچنین وارد کردن مباحث گردشگری و نقشه های راهنما از تمام کشور به سمت چغازنبیل را نیز در دستور کار قرار دادیم. ضمن اینکه اخبار حوزه مرمت و ... را نیز در آن اطلاع رسانی می کنیم. این سایت هفته آینده قابل بازدید خواهد شد.وی در ادامه با اشاره به تکمیل ساختمان های ناتمام اطراف این سایت اضافه کرد:در نظر داریم تا کنار مجموعه چغازنبیل و هفت تپه ساختمان هایی که از قبل وجود داشته ولی ناتمام مانده اند را برای تبدیل آنها به فضای اقامتی تبدیل کنیم. از این مجموعه دانشجویان و گروههای علمی که از قبل با مجموعه هماهنگ نموده باشند، استفاده می نمایند. این مجموعه دارای یک سالن غذاخوری و 5 اتاق است.رازقی با بیان اینکه مرکز اسناد پایگاه چغازنبیل و هفت تپه تجهیز شده است، توضیح داد:مخزن و مرکز اسناد این پایگاه جهانی تجهیز شد. با توجه به حجم آثار تعداد 5 کابین در وسط فضای مرکز اسناد و 4 کابین دیگر را نیز برای طبقه بندی اسنادو نقشه ها، مدارک و آثار منقولی که در کاوش ها به دست آمده، اضافه نموده شد. این مرکز اسناد برای همه گردشگران قابل بازدید نیست مگر دانشجویان و گروههای علمی و تخصصی.منبع: mehrnewsمنبع: کجارو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 796

به "راه اندازی یک مرکز اقامتی برای گروه های تخصصی در چغازنبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی یک مرکز اقامتی برای گروه های تخصصی در چغازنبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید