زاکه رونی: در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن نتیجه نگرفتن تیمش برابر یونان در چهارمین بازی گروه C جام جهانی 2014 برزیل را نتیجه ضربات بی دقت بازیکنان این تیم دانست.

زاکه رونی: در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو زاکه رونی در کنفرانس خبری پس از تساوی بدون گل تیم های ملی ژاپن و یونان گفت: می بایست این بازی را به هر قیمت ممکن می بردیم و این همان هدفی بود که به انگیزه آن تمام طول هفته تمرین کردیم. در این بازی بازیکنانی در میدان داشتیم که مدام پست شان را تغییر می دادند.

زاکه رونی اضافه نمود: با این تغییر پست های مداوم امیدوارم بودیم که هم در خط دفاع، هم در خط حمله فزونی خود را به یونان تحمیل کنیم به خصوص پس از آنکه این تیم 10 نفره شد. به علاوهما کوشش کردیم که در جناحین حملات زیادی را ترتیب دهیم. در نهایت تا حدودی توانستیم به این هدف برسیم اما لازم بود که مقابل دروازه حریف با دقت تر عمل می کردیم.

سرمربی ایتالیایی سامورایی آبی توضیح داد: در نیمه دوم بازی شاید در حدود 70 درصد یا بیشتر توپ در اختیار ما بود و موقعیت هایی هم داشتیم. با این حال متأسفانه نتوانستیم ضربات آخر مؤثری بزنیم. باید به این روند ادامه دهیم و بازی بعدی را ببریم.

بازی بعدی تیم ملی ژاپن ساعت 30 دقیقه بامداد سه شنبه 4 تیر مقابل کلمبیا، صدرنشین جدول رده بندی گروه C است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 361

به "زاکه رونی: در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکه رونی: در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید