سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد.

سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد

خبرنگاران همدان-احمد توصیفیان گفت: این سامانه بر بستر فضای مجازی، فرصتی است تا رضایت مندی استفاده نمایندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را ایجاد کند.

او گفت:به منظور تسریع درخدمت رسانی به کارجویان و کارفرمایان و با هدف دستیابی کارفرمایان به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت های شغلی، و بعلاوه امکان رصد فرصت های شغلی مناسب برای کارجویان در سراسر کشور سامانه جستجوی شغل به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir/portal در استان همدان آماده ارائه خدمات است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: جویندگان کار می توانند با ورود به این سامانه درخواست شغلی خود را ثبت و لیست فرصت های شغلی را آنالیز نمایند و بعلاوه کارفرمایان نیز به وسیله همین سامانه می توانند با ثبت فرصت شغلی مورد احتیاج خود به صورت شخصی و یا به وسیله کاریابی های موجود در سامانه در کوتاه ترین زمان نیروی کار مورد احتیاج خود را تامین نمایند.

احمد توصیفیان گفت: سامانه جستجوی شغل در این روزهای همه گیری ویروس کرونا می تواند تعداد مراجعات کارجویان را به کاریابی ها کاهش دهد و زمینه مناسبی برای کارفرمایان در انتخاب مناسب کارجو برای فرصت های شغلی مورد احتیاج خود فراهم آورد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2042

به "سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید