سجادی در گرامیداشت هفته پارالمپیک: برنده شدن در معلولان ارزشی دوچندان دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین گرامیداشت هفته پارالمپیک پیامی صادر کرد.

سجادی در گرامیداشت هفته پارالمپیک: برنده شدن در معلولان ارزشی دوچندان دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک پیغامی صادر کرد. در متن این پیغام آمده است:

پروردگار متعال را شاکریم سال جاری هفته پارالمپیک را در شرایطی جشن می گیریم که با توکل و کوشش در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 به افتخار رسیدیم. قهرمانان پارالمپیکی ایران عزیز اگر چه به اصطلاح، معلول هستند، ولی در واقع دلیل شادی مردم شدند.

معلولیت یک فرصت است تا معلولان به نوعی دیگر برنده شوند. برنده شدن در عرصه ای همانند ورزش و مقوله سلامتی که در معلولان به ظاهر یک نقص است، ارزش دوچندان دارد. از همه وزارتخانه ها، دستگاه ها، سازمان ها، تشکیلات دولتی و غیردولتی و یکایک ملت بزرگ ایران با نگاه ملی و انسانی برای تحقق شعار هفته پارالمپیک (تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی) درخواست همدلی و مساعدت دارم.

سال جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمی توانیم همانند گذشته، بدون محدودیت و با اجتماع چند هزار نفری در کنار هم هفته پارالمپیک را جشن بگیریم، اما ضروری است در اقصی نقاط میهن عزیزمان حتی الامکان به اجرای برنامه های مختلف حضوری بپردازیم و کوشش کنیم تا کاستی ها را با فعالیت های مجازی پوشش دهیم.

تقارن ایام مبارک ماه ربیع الاول و شروع هفته پارالمپیک (18 تا 24 مهر ماه) به ویژه روز ملی پارالمپیک مصادف با 24 مهر ماه را به همه پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران عرصه ورزش های جانبازان، معلولان و نابینایان و دست اندرکاران خدوم ورزش های پارالمپیکی تبریک عرض می کنم.

امید دارم کشورمان در ورزش های پارالمپیکی همچنان روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان - مهر ماه 1400.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1888

به "سجادی در گرامیداشت هفته پارالمپیک: برنده شدن در معلولان ارزشی دوچندان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی در گرامیداشت هفته پارالمپیک: برنده شدن در معلولان ارزشی دوچندان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید