محمدرضا زندی: مدال برنز را با اشتباه خودم از دست دادم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به توکیو، محمدرضا زندی بعد از ناکامی در کسب مدال تیروکمان W1 پارالمپیک گفت: بی دقتی از خودم بود. در تیر ماقبل فینال عجله کردم و کمی هم باد می آمد. زمان داشتم و باید دیرتر تیر می زدم. به نظرم یک میزان عجله کردم.

محمدرضا زندی: مدال برنز را با اشتباه خودم از دست دادم

وی اضافه نمود: پس از این اشتباه، حریفم از فرصت استفاده کرد چون حریفی نبود که هدیه به این خوبی را پس بفرستد. متاسفانه به خودم و به عجله کردن خودم باختم.

ملی پوش پارا تیروکمان ایران گفت: حکیم اوغلو را می توانستم در رده بندی شکست بدهم ولی چون زمان استراحتم نسبت به او کمتر بود و از آنجا که با اشتباه خودم به نماینده جمهوری چک باخته بودم، نتوانستم عملکرد خوبی در رده بندی داشته باشم.

زندی یادآور شد: حریف من در نیمه نهایی باتجربه بود. امیدوارم دیگر اعضای کاروان بخصوص ملی پوشان تیروکمان بتوانند با دست پر و با مدال طلا برگردند.

کهتری: کمانداران ما نیاز به تجربه دارند

به گزارش خبرنگاران، همچنین مجید کهتری سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان ایران پس از ناکامی محمدرضا زندی در کسب مدال برنز در تیروکمان بازی های پارالمپیک توکیو گفت: کمانداران ما برای موفقیت در میدان های این چنینی نیاز به کسب تجربه دارند.

وی اضافه نمود: حریفی که در مسابقه نیمه نهایی برابر زندی به برتری رسید کسی است که تجربه حضور در چهار - پنج پارالمپیک را در کارنامه دارد. زمانی که در سال 2001 در رقابت های تیروکمان جمهوری چک به نام ورزشکار شرکت کرده بودم، همین ورزشکار آنجا هم حضور داشت و از تجربه زیادی برخوردار است. او امروز هم در نهایت به نام قهرمانی پارالمپیک رسید.

سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیک ایران گفت: حضور نمایندگان ترکیه در فینال و رده بندی نشان می دهد این کشور در رشته پاراتیروکمان سرمایه گذاری کرده و هر ساله چند تورنمنت مهم را میزبانی می کند. شاید بی ربط نباشد اگر بگویم رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان شخصی از ترکیه است و ما نشانه های پیشرفت را در ورزشکاران این کشور می بینیم.

کهتری شرح داد: ما هم برای رسیدن به موفقیت باید مثل ترکیه برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم کمااینکه در دو سال گذشته که بیشتر کشورها درگیر کرونا بودند ما 14 اردو برگزار کردیم. از عملکرد بچه های خودمان در این رقابتها راضی هستیم چرا که حتی در بعضی از موارد از رکوردهای خود هم بهتر تیر زدند. به نام مثال رحیمی رکورد پارالمپیک را جا به جا کرد؛ رکوردی که در دوره گذشته هم در ریو در اختیار آقای رنجبر بود و جا به جا شد.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان ایران در پایان گفت: آنچه اهمیت دارد این است که برای کسب موفقیت باید ورزشکاران خود را به تورنمنت های مختلف بفرستیم تا از استرس آنها کاسته شود. هر زمانی که ملی پوشان ما آرامش داشته باشند و ضربان قلبشان پایین بیاید، می توانیم به موفقیت آنها امیدوار باشیم. البته اینها زمان می برد. ان شاءالله چه من و چه هر مربی دیگری که کنار تیم بود با برنامه ریزی باعث ارتقای سطح کمانداران کشورمان شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1831

به "محمدرضا زندی: مدال برنز را با اشتباه خودم از دست دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا زندی: مدال برنز را با اشتباه خودم از دست دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید