سرعت عجیب دانلود در آیفون 16، 26 درصد سریع تر از نسل قبل!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، طبق گزارشی جالب، مدل های پرو آیفون 16 از نظر سرعت دانلود نسبت به نسل قبلی خود تا 26 درصد سریع تر هستند.

سرعت عجیب دانلود در آیفون 16، 26 درصد سریع تر از نسل قبل!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش زومیت، ظاهراً آیفون های تازه اپل، رکوردهای مجذوب کنندهی در سرعت اینترنت 5G ثبت نموده اند. آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس به لطف مودم تازه اسنپدراگون X75 کوالکام، سرعت دانلود و آپلود چشمگیری ارائه می دهند. بر اساس گزارش SpeedSmart، سرعت دانلود این گوشی ها تا 26 درصد سریع تر از نسل قبلی آن هاست.

اپراتورهای بزرگ آمریکایی در جهش سرعت دانلود مدل های پرو آیفون 16 نقش داشته اند. ورایزن با افزایش 26.4 درصدی سرعت دانلود، بیشترین بهبود را داشته است. T-Mobile و AT&T نیز به ترتیب با افزایش 22 و 25.7 درصدی، عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داده اند. جالب اینکه میانگین سرعت دانلود در بعضی اپراتورها از 400 مگابیت برثانیه نیز فراتر رفت.

مودم تازه مدل های پرو آیفون 16 علاوه بر سرعت، قابلیت های دیگری نیز به این گوشی ها اضافه نموده است. فناوری 5G Advanced مزیت هایی مثل مصرف انرژی کمتر و بهبود عملکرد حامل های 5G را ارائه می دهد. بعلاوه، تمام مدل های آیفون 16 از وای فای 7 پشتیبانی می نمایند که نوید سرعت های بسیار بالا و تأخیر کمتر را می دهد.

اگرچه مدل های 2024 گوشی آیفون از مودم کوالکام بهره می برند، اپل همچنان به توسعه مودم های اختصاصی ادامه می دهد. انتظار می رود این مودم ها از سال 2025 در بعضی از مدل های محصولات این شرکت ازجمله آیفون SE 4 مورد استفاده قرار گیرند. این اتفاق می تواند وابستگی اپل به کوالکام را کاهش دهد و نوآوری های بیشتری را در این زمینه به ارمغان بیاورد.

به طور کلی، سری آیفون 16 اپل با ارائه اینترنت 5G پرسرعت و قابلیت های تازه سعی دارند تجربه اتصال به اینترنت را وارد سطح تازهی نمایند. این پیشرفت ها، به ویژه برای کاربرانی که به سرعت و عملکرد پایدار اتصال به شبکه جهانی وب اهمیت می دهند، بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 شهریور 1403 بروزرسانی: 23 شهریور 1403 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2377

به "سرعت عجیب دانلود در آیفون 16، 26 درصد سریع تر از نسل قبل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت عجیب دانلود در آیفون 16، 26 درصد سریع تر از نسل قبل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید