سهمم را از ورزش حرفه ای می گیرم، علی اکبری خیلی به من یاری کرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، مدتهاست که رزمی کاران ایرانی به حضور در MMA یا همان ورزشهای رزمی ترکیبی علاقمند شده اند. بعد از موفقیت های امیرعلی اکبری با آن سربند معروفش و بازتاب آن در رسانه های داخلی و خارجی، تمایل رزمی کاران به حضور در قفس و مبارزه بیشتر شد و در این بین نام های زیادی از ایرانی ها شنیده می گردد که در کشورهای مختلف مبارزه می نمایند.

سهمم را از ورزش حرفه ای می گیرم، علی اکبری خیلی به من یاری کرد

بهنام منجزی یکی از همین رزمی کاران است که بعد از آنکه در داخل کشور به آنچه می خواست دست نیافت، راهی چین شد و آرزوهای خود را سرزمین اژدهای قرمز جستجو کرد. شش سال شبانه روز کوشش کرد تا به یک دیدار انتخابی برای حضور در بزرگترین سازمان برگزار کننده مسابقات حرفه ای در جهان یعنی UFC دعوت گردد.

وی در این مورد به خبرنگاران گفت: در خانواده ای کاملا ورزشی رشد کردم، پدرم کشتی گیر بود و از کودکی عاشق ورزش بودم، در هفت سالگی به کلاس ووشو رفتم و همزمان کشتی هم کار می کردم، از تمرین روی موزائیک به قهرمانی کشور رسیدم و در انتخابی تیم ملی ووشو نفر دوم شدم و نامم در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نهاده شد. اردو را به دلایل مختلف از دست دادم و سال بعد با کوشش مضاعف در انتخابی تیم ملی نفر اول شدم و تا روز آخر هم در اردو بودم، ولی از بد حادثه وزن من به مسابقات جهانی اعزام نشد.

این رزمی کار حرفه ای ادامه داد: مجبور بودم برای گذران زندگی مشغول به کار شوم و خدمت سربازی هم پیش رو بود. پس از سرانجام خدمت سربازی، وزنم به شدت افزایش یافت. در لیگ دسته اول ووشو عنوان بهترین ورزشکار را به خود اختصاص دادم. روز اول لیگ در وزن 90 کیلوگرم و روز آخر در وزن 65 کیلوگرم مبارزه کردم.

منجزی با بیان اینکه به ورزشهای رزمی خیلی علاقمند بودم و باید سهم خود را از این ورزش می گرفتم، گفت: به یاری یکی از دوستان به چین رفته و در مسابقات حرفه ای شرکت کردم، دوماه در بدترین شرایط گذشت تا خدا لطف کرد و با افراد بزرگی در چین آشنا شدم. زبان چینی را آموختم و آهسته آهسته شرایط بهتر شد. شش سال گذشت و من با عضویت در سازمان چینی WLF در مسابقات حرفه ای شرکت کردم و با ثبت 9 پیروزی متوالی، برای مبارزه انتخابی به سازمان UFC دعوت شدم.

وی اضافه نمود: در صورت پیروزی در این مبارزه بعد از امیرعلی اکبری، دومین ایرانی خواهم بود که با این سازمان بزرگ که آرزوی همه رزمی کاران حرفه ای است، قرارداد امضا می کنم. البته در سبک وزن اولین ایرانی هستم و با امضا یک قرارداد یکساله چهار مبارزه خواهم داشت. مبارزه انتخابی من دوم آبان ماه است و تاکنون چینی ها چند بار رقیب من را تغییر داده اند. آخرین بار دو روز قبل یک چینی که سال 2016 بهترین عملکرد را داشت، برای مبارزه با من معرفی کردند. البته که برای من رقیب مهم نیست، هدف من رسیدن به ufc است و به آن خواهم رسید.

این رزمی کار در سرانجام گفت: باید از امیرعلی اکبری، تیم ایشان، داود عابدین زاده و سعید گنجی هم که از رزمی کاران بزرگ هستند و برای من خیلی زحمت کشیدند تا بتوانم در راستا خود پیروز باشم تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 435

به "سهمم را از ورزش حرفه ای می گیرم، علی اکبری خیلی به من یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمم را از ورزش حرفه ای می گیرم، علی اکبری خیلی به من یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید