شقایق دهقان: از بازیگری خسته شده ام!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بازیگر فیلم ناگهان درخت گفت: واقعیت دیگر از بازیگری خسته شده ام. یک زمانی من جوانتر بودم و حال و حوصله سر و کله زدن در کار ها را داشتم، اما این روز ها آن حال و هوا را ندارم.

شقایق دهقان: از بازیگری خسته شده ام!

به گزارش، شقایق دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، درخصوص کم کار شدن خود در عرصه بازیگری طی سال های گذشته گفت: واقعیت دیگر از بازیگری خسته شده ام. یک زمانی من جوانتر بودم و حال و حوصله سر و کله زدن در کار ها را داشتم، اما این روز ها آن حال و هوا را ندارم.

وی به همین دلیل ادامه داد: وقتی جوانتر بودم می توانستم تمامی فشار های موجود در بازیگری را با کوشش و جوانی بیشتر پشت سر بگذارم، اما در حال حاضر تحمل این فشار ها برای من به شخصه به شدت سخت شده است.

بازیگر فیلم ناگهان درخت درباره اظهار نظری که از زبان او در فضای مجازی منتشر شده اضافه نمود: من هیچ وقت از سینما گلایه ای نداشته و ندارم، زیرا عمده فعالیت من همیشه در تلویزیون بوده و جندان داخل مناسبات سینمایی نبوده ام. در کل کار برای من این روز ها خیلی سخت شده و به نوعی دیگر آبم با کسانی که دست اندرکار تولیدات سریالی هستند توی یک جوی نمی رود.

دهقان در مورد آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری اعلام کرد: واقعیت امر ناگهان درخت پیمان معادی آخرین کاری است که تا به حال در آن به ایفای نقش پرداخته ام و هم اکنون پیشنهادی برای بازی در تلویزیون یا سینما ندارم.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 137

به "شقایق دهقان: از بازیگری خسته شده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شقایق دهقان: از بازیگری خسته شده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید