شهرداری آبادان چهار هزار میلیارد بدهی دارد، مصادره املاک شهرداری

به گزارش مجله کوروش بزرگ، حمیدپور از بدهی چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری آبادان به پیمانکاران و تامین اجتماعی اطلاع داد.

شهرداری آبادان چهار هزار میلیارد بدهی دارد، مصادره املاک شهرداری

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از آبادان ، حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت : شهرداری آبادان چهار هزار میلیارد به پیمانکاران و تامین اجتماعی بدهی دارد که این اداره را برای ارایه خدمات با مشکل روبرو نموده است.

او بدهی شهرداری آبادان در سال 98 را 2 هزار و 500 میلیارد ریال گفت و اضافه کرد: در 2 سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد ریال به بدهی های شهرداری آبادان اضافه کرده شده است.

حمیدپور بودجه محقق شهرداری آبادان در سال 99 را یک هزار و 900 میلیارد ریال عنوان نمود و گفت:بدهی شهرداری آبادان برای پرداخت به طلبکاران دسته بندی شده ولی پیمانکاران و طلبکاران به صورت مداوم حساب این شهرداری را مسدود می نمایند.

حمیدپور بدهی شهرداری آبادان به تامین اجتماعی را یک هزار و 700 میلیارد ریال با جریمه روزانه 2 درصد گفت و اضافه کرد: بین سال های 96 تا 98 برای خرید اتوبوس و تجهیزات بعلاوه پرداخت هزینه بازنشستگی تعدادی از کارکنان این شهرداری به صورت اعتباری از چند بانک وام گرفته شد که 70 درصد اقساط نیز پرداخت شد ولی از اواخر سال 98 تا به امروز از سوی این شهرداری حتی یک قسط به بانک های عامل پرداخت نشده است.

او شرح داد : تامین اجتماعی در حال مصادره املاکی است که به عنوان ضمانت گذاشته شده است که این نشان از بهم ریختگی نظم اقتصادی و اداری در 18 ماه گذشته در شهرداری آبادان دارد.

شهردار آبادان توان اقتصادی شهرداری آبادان با داشتن هزار و 800 نیرو را بسیار پایین عنوان نمود و گفت: نظم اداری و اقتصادی با روش جدیدتر و مکانیزه به شهرداری آبادان بازخواهد گشت و انضباط اقتصادی تنها راه موفقیت شهرداری آبادان با توجه به شاخص های اقتصادی است که بازه زمانی 90 روزه برای سامان دادن آن در نظر گرفته شده است.

او از کوشش ها برای نوسازی، بازسازی و عملیاتی ناوگان شهری در مدت 2 ماه آینده اطلاع داد تا خدمات مناسب تری به شهروندان داده گردد.

شهردار آبادان خواهان عمل به مسوولیت اجتماعی از سوی ارگانها و سازمانهایی چون پالایشگاه، پتروشمی، ایرانول در آبادان شد و گفت: تا زمانی که سازمان ها و شرکت به مسوولیت اجتماعی خود در آبادان عمل ننمایند شرایط همینگونه خواهد بود، شهروندان آبادان باید در این راستا مطالبه گر باشند.

حمیدپور در انتها با اشاره به 48 درصد بافت فرسوده شهری در آبادان گفت: برای احیای منطقه ها فرسوده با بنیاد مسکن مذاکره شده است و با توجه به اینکه اندازه خرابی ها در شهر زیاد است ، باید طرح های مربوط به احیای بافت فرسوده آبادان را به پیمانکاران بزرگ سپرد.

شهرداری آبادان دارای رتبه 11 است.

انتهای پیغام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1953

به "شهرداری آبادان چهار هزار میلیارد بدهی دارد، مصادره املاک شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری آبادان چهار هزار میلیارد بدهی دارد، مصادره املاک شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید