صدور 200 گواهینامه مهارت صنایع دستی در سومین دوره کلاس های آموزشی ایرانشهر

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر گفت: 200 گواهینامه مهارت صنایع دستی در سومین دوره کلاس های آموزش صنایع دستی سال 98 در ایرانشهر صادر شده است.

صدور 200 گواهینامه مهارت صنایع دستی در سومین دوره کلاس های آموزشی ایرانشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، عبدالحمید خدایاری اظهار کرد: دوره سوم آموزش صنایع دستی که از 20 آذرماه در پنج رشته در مرکز صنایع دستی ایرانشهر آغاز شده بود، بیستم اسفند 98 به سرانجام رسید.

او گفت: در این دوره هنرآموزان در پنج رشته سوزن دوزی پرکار، سوزن دوزی پلیوار، دوخت البسه محلی، سکه دوزی و زیورآلات سنتی آموزش های لازم را فراگرفتند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر اضافه کرد: علاوه بر برگزاری دوره زمستان در مرکز صنایع دستی ایرانشهر، در شهرستان بمپور نیز با همکاری دهیاری ها در رشته سوزن دوزی کلاس هایی در مرکز شهر، دهستان میرآباد و مرکز بخش کلاتان برگزار گردید که با استقبال مردمی روبرو شد به طوری که فراگیران خواستار تداوم برگزاری دوره ها و افزایش تعداد رشته ها شدند.

او گفت: تعداد فراگیران آموزش صنایع دستی ترم زمستان 98 در دو شهرستان ایرانشهر و بمپور بالغ بر 200 نفر بود که پیروز به کسب گواهینامه مهارت شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 985

به "صدور 200 گواهینامه مهارت صنایع دستی در سومین دوره کلاس های آموزشی ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 200 گواهینامه مهارت صنایع دستی در سومین دوره کلاس های آموزشی ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید